عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کشیک نوروزی استاندارد، برای خدمت بی وقفه به مردم


کشیک نوروزی استاندارد، برای خدمت بی وقفه به مردم

کشیک نوروزی استاندارد، برای خدمت بی وقفه به مردم

مدیرکل استاندارد گلستان در نشست با همکاران خود در این مجموعه، از کارکنانی که برای کشیک نوروزی 96 داوطلب شده بودند، تقدیر و تشکر کرد.

محمود فرمانی با اظهار این مطلب که کشیک نوروزی، برای خدمت بی وقفه به مردم شریفمان، پیش بینی شده است گفت: با همت همکارانمان در استانداردسازی بازار و تولید و نیز مواجهه انسانی و اخلاقی کارکنانمان با مراجعین، امروز استاندارد نامی آشنا برای مردم و حائز اثری مثبت شناخته می شود.

دبیر شورای استاندارد گلستان با اظهار این مطلب که: قطعا نه من نه هیچ یک از شما، مایل نیست که اعتبار حاصل شده بین مردم با کوتاهی و بی تفاوتی خدشه دار شود، گفت: یکی از راههای حفظ این اعتبار، خدمت بی وقفه، بدون زمان و بی محدودیت است.

فرمانی افزود: گرچه به طور پیش فرض مراجعات مردم در ایام نوروز به دستگاه های اجرایی به حداقل می رسد اما وظیفه ماست ضمن احترام به سنت باستانی مان که گرامیداشت نوروز و بودن ساعاتی بیشتر در کنار خانواده و اقوام است، به مطالبات مردم نیز توجه داشته باشیم.

مدیرکل استاندارد گلستان از همکاران خود خواست، در خصوص در دسترس بودن استاندارد حتی در ایام نوروز و نیز شماره گیری رقم 1517 به عنوان شماره تماس استانداردگلستان، به هم شهریان و مسافرین، اطلاع رسانی لازم را انجام دهند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل استاندارد گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .