عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه شورای تحقیقات در اداره کل زندانهای استان گلستان برگزار شد


جلسه شورای تحقیقات در اداره کل زندانهای استان گلستان برگزار شد

 جلسه شورای تحقیقات در اداره کل زندانهای استان گلستان برگزار شد

جلسه ای با موضوعیت بررسی ویژگیهای فردی ، خانوادگی، اجتماعی و اعتقادی زندانیان در بدو ورود به زندان و  آشنایی با نوآوری های حقوقی جدید در راستای کاهش جمعیت کیفری در اداره کل زندانهای استان برگزار گردید.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل زندانهای استان گلستان: در این جلسه علیرضا رضوانی مدیر کل زندانهای استان به عنوان رییس جلسه و سایر اعضای شورا : ( دکتر طالع زاری دکتر بیانی و دکتر حسن زاده ) و مجریان دو طرح پژوهشی (دکتر خوش فر و رنجبر) و نوبری دبیر شوراحضور داشتند.

در ابتدای جلسه، مدیر کل زندانهای استان گلستان در خصوص اهمیت و ضرورت و اثربخشی تحقیقات پژوهشی در سازمان زندانها و مراکز تأمینی و تربیتی و بهره برداری از آنها صحبت داشتند.

در ادامه پاورپوینتی مرتبط با موضوع روند اجرای طرحهای تحیقاتی استانی مصوب شورای تحقیقات سازمان زندانها توسط دبیر شورا ارائه گردید.

سپس دکتر خوش فر مجری طرح استانی « بررسی ویژگیهای فردی، خانوادگی، اجتماعی و اعتقادی زندانیان در بدو ورود به زندان » به ارائه چارچوب و متغییرهای پژوهشی طرح در قالب برنامه پاورپوینت پرداختند که بعد از ارائه ، هر کدام از اعضای شورا که عضو هیأت علمی دانشگاههای استان بودند نقطه نظرات ، پیشنهادات و ایرادات احتمالی وارده بر طرح را عنوان نمودند.

در بررسی طرح دوم با موضوع «آشنایی با نوآوری های حقوقی جدید در راستای کاهش جمعیت کیفری» رنجبر به عنوان مجری طرح بررسی موضوع را داشتند.

در پایان جلسه مقرر شد در خصوص هر دو طرح تحقیقاتی ،اعضاء هرگونه نظر و یا پیشنهاد و ایراد را به صورت مکتوب به دفتر آموزش و پژوهش ارائه نمایند.

جلسه شورای تحقیقات در اداره کل زندانهای استان گلستان برگزار شد


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل زندانهای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : زندانها
  • بازدید : 586
  • کد خبر : 35305