عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ترمیم پل آق امام آزادشهر در گلستان


ترمیم پل آق امام آزادشهر در گلستان

ترمیم پل آق امام آزادشهر در گلستان

 رئیس اداره نگهداری راهها و ابنیه فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از ترمیم قسمتی از پل آق امام آزادشهر که براثر سیلاب های گذشته تخریب شده بود، خبر داد.

به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان، "ابوطالب جلینی کرد" در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی اداره کل،اظهارکرد: قسمتی از رادیه(دیواره ها و گوشواره های پل)، دیوار برگشت آب و نرده پل در جریان سیلاب سالیان گذشته و قرنیزها و هندریل بر اثر هوازدگی دچار خوردگی شده بود، مورد ترمیم و بازسازی قرار گرفتند.

به گفته وی، در حال حاضر بتن ریزی دهانه وسط و بتن ریزی پی سمت راست و چپ دیوار هدایت آب پل انجام شده و بعد از اتمام این عملیات، ترمیم پوشش پل هم انجام خواهد شد.

جلینی کرد ادامه داد: برای اجرای این کارها حدود 200 میلیون تومان از محل اعتبارات ملی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور درنظرگرفته شده است.

رئیس اداره نگهداری راهها و ابنیه فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان، طول پل آق امام را 60 متر با سه دهانه 20 متری بیان کرد و گفت که این پل در پنج کیلومتری محور آزادشهر- مینودشت بعد از شهرستان آزادشهر قرار دارد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .