عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سالن آموزش های تخصصی امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان به بهره برداری رسید

در دهه کرامت و در آستانه ی ولادت با سعادت حضرت رضا(ع) :

سالن آموزش های تخصصی امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان به بهره برداری رسید

همزمان با دهه کرامت و در آستانه ی ولادت با سعادت ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا(ع)  سالن آموزش های تخصصی معاونت امدادونجات هلال احمر گلستان افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گلستان، دکتر حسین احمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان در آئین افتتاحیه بیان کردند: با پهلو گرفتن نگاه بر اصول هفتگانه جمعیت هلال احمر، بارقه های صلح، بشردوستی، تسکین آلام، تامین احترام و حمایت از زندگی و سلامت انسان ها بر  ساحل یگانگی، بشردوستی، بی طرفی، بی غرضی و خدمت داوطلبانه امدادگر ملجا خواهد گرفت و جمعیت هلال احمر با طنین فروغ خود (که مثابه اصول هفتگانه این نهاد مردمی می باشد) بر ضمیر پاک امدادگران پژواک بشردوستی را بانگ می نهد. به راستی این خدمت از ملاحظه دین و الهیات ارج و جوار شامخی دارد. با توجه به خلاء جدی حوزه تخصصی آموزش بر آن شدیم تا با تکمیل و تجهیز این سالن از این پس تمامی آموزشهای حوزه تخصصی امداد و نجات در این مکان صورت پذیرد.
همچنین علیرضا صیاد معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر گلستان گفتند: تشکیل تیم های عملیاتی جاده ای، ساحلی، کوهستان، آوار، فضای معلق و واکنش سریع به جانب یاری رسانی حادثه دیدگان در حوادث بسیار موثر است و حضور به موقع امدادگران و نجاتگران در جانب حادثه دیدگان مایع آرامش آنان خواهد بود. امدادگران باید همواره فروغ نوعدوستی خود را در کران خدمت رسانی به مردم به معلوم بکشانند.
حجت الاسلام رحیمی رخشان نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گلستان نیز در آئین افتتاحیه بیان داشتند: ایجاد چنین محیط های آموزشی به سان آفتابی جانبخش است که بر باطن گیاه می تابد و روح را در آن جانی دوباره می بخشد. جمعیت هلال احمر نیز با فراهم آوردن مطلع های اینچنین نور فروزان خود را بر باطن امدادگران جوان و داوطلب می تاباند که پژواک نوعدوستی،امدادرسانی و نجات به همنوعان خویش را در سوانح و حوادث به صدا درآورند. به راستی این خدمت از ملاحظه دین و الهیات ارج و جوار شامخی دارد.

 

 

 

 


 




نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .