عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری جشن تكليف فرزندان کارکنان اداره کل راه آهن شمال شرق2


برگزاری جشن تكليف فرزندان کارکنان اداره کل راه آهن شمال شرق2

برگزاری جشن تكليف فرزندان کارکنان اداره کل راه آهن شمال شرق2

 به گزارش روابط عمومي اداره كل راه آهن شمال شرق ۲ ، مراسم جشن تكليف اداره كل راه آهن شمال شرق ۲ با حضور مشاور استاندار ، رئيس ستاد اقامه نماز و جانشين ستاد امر به معروف ، مديركل معاونين و كاركنان و فرزندان به سن تكليف رسيده  اداره كل راه آهن شمالشرق۲  برگزار گرديد.

در اين مراسم كه خانواده ها و فرزندان به سن تكليف رسيده حضور فعالي داشتند ؛ مدير كل راه آهن شمال شرق ۲  ضمن تبريك دهه كرامت و به تكليف رسيدن فرزندان كاركنان به اهميت نماز پرداخته و بيان نمود:جشن تكليف ،جشن بندگي و عبادت و آماده شدن براي انجام فرامين پروردگار است و سن تكليف يعني از يك مرحله به يك مرحله ديگر رسيدن است و با احكام اسلامي و الهي بيشتر آشنا و دستورات خداوند را با خلوص نيت انجام دادن است.
محمد رضا قرباني اضافه كرد : خداوند براي بندگان خود زماني را براي بر عهده گرفتن مسئوليت در نظر مي گيرد كه  جشن تكليف يكي از مسئوليتهاي انسان در مقابل پروردگار است .
وي اضافه كرد : خداوند متعال براي اينكه انسان  به سعادت برسد پيامبران را فرستاده تا ما با كمك پيامبران بتوانيم مسئوليتها را برعهده گرفته و در راه احكام الهي  و واجبات گام برداريم.
در ادامه اين مراسم مشاور استاندار و مسئول اقامه نماز نيز به بيان سخن پرداخت و افزود :همه شما فرزندانمان با به سن تكليف رسيدن ، واجبات را انجام و نماز را  بجا آوريد. محمدي اظهار داشت : والدين در تربيت فرزندان نقش بسيار مهمي  دارند و والدين به عنوان الگوهاي عيني رفتاري مي‌توانند فرزندان خود را به شناخت هر چه بيشتر هدايت و به سوي واجبات تشويق نمايند .

برگزاری جشن تكليف فرزندان کارکنان اداره کل راه آهن شمال شرق2
 




نام دستگاه ارسال کننده خبر : راه آهن
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : راه آهن
  • بازدید : 745
  • کد خبر : 36259