عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ارتقاي روحيه معنوي كاركنان در اولويت برنامه هاست

رئيس شوراي اقامه نماز راه و شهرسازي گلستان:

ارتقاي روحيه معنوي كاركنان در اولويت برنامه هاست

رئيس شوراي اقامه نماز اداره كل راه و شهرسازي گلستان گفت: آشنايي بيشتر كاركنان با فلسفه و احكام ضروري مرتبط با نماز و ارتقاي روحيه معنوي آنان از برنامه هاي اولويت دار شوراي اقامه نماز اداره كل در سال جاري است.

به گزارش اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، مهندس"علي بخش رستمي" در جلسه شوراي اقامه نماز اداره كل كه با حضور اعضاي آن برگزار شد، افزود: براي تحقق اين امر، شوراي اقامه نماز اداره كل، آموزش كاركنان و همكاران را، طبق موافقتنامه وزارتخانه متبوع با ستاد اقامه نماز كشور در اولويت قرار داده است.

به گفته وي، همچنين، مقرر شده براي اجرا و اشاعه هرچه بهتر فريضه الهي نماز در بين كاركنان، با مديريت آموزش استانداري جهت برگزاري دوره هاي آموزشي، مذاكره و ارائه طريق شود.

مديركل راه و شهرسازي گلستان اضافه كرد: طي سال هاي گذشته نيز، دوره هاي آموزشي متعددي براي آشنايي بيشتر كاركنان با آثار و اسرار نماز و قرائت صحيح اذكار و احكام ضروري نماز، برگزار شده است.

رستمي با اشاره به نزديكي ماه مبارك رمضان، گفت: آماده سازي فضاي نمازخانه هاي اداره كل و ادارات شهرستاني با غبارروبي و عطرافشاني و برگزاري مراسم تلاوت و تفسير قرآن همراه با نماز جماعت ظهر و عصر از برنامه هاي ديگر شورا در جهت اشاعه فريضه الهي نماز در بين كاركنان و در سطح محورهاي ارتباطي استان و بهره مندي هر چه بهتر از فيوضات معنوي ماه مبارك رمضان مي باشد.

وي افزود: اداره كل راه و شهرسازي متناسب با وظيفه مندي خود در سطح محورهاي اصلي استان، اقدامات گسترده اي را براي گسترش و نهادينه كردن اقامه نماز به اجرا گذاشته كه از جمله آنها مي توان به ساخت سكوي نماز در سطح محورهاي اصلي استان همچون باند جنوبي بزرگراه كردكوي- بندرگز و محور گنبد – آق قلا اشاره كرد.

رستمي اضافه كرد: نصب تابلو با مضامين و جملات قصار پيرامون نماز در فضاي محيطي اداره كل و تابلوهاي شناسايي مساجد و نمازخانه هاي بين راهي در طول راه ها و درج آنها در پايگاه اطلاع رساني اداره كل از ديگر اقدامات انجام شده در زمينه اشاعه فرهنگ نوراني نماز در سطح محورهاي ارتباطي گلستان است.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .