عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 12 پروژه راهداری در هفته دولت به بهره برداری رسید

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان:

12 پروژه راهداری در هفته دولت به بهره برداری رسید

12 پروژه راهداری در هفته دولت به بهره برداری رسید

 معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان خبر داد: 12 پروژه در حوزه راهداری اداره کل با اعتباری بالغ بر 53 میلیارد و 244 میلیون ریال همزمان با هفته دولت و با حضور شماری از مسئولان استانی و شهرستانی در استان به بهره برداری رسید.

به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان، "عادل مصدقی" در مراسم بهره برداری متمرکز از این پروژه ها به پایگاه اطلاع رسانی اداره کل،گفت: این پروژه ها شامل 10 پروژه مرمت، بهسازی و روکش آسفالت راههای استان به طول 40 کیلومتر و با اعتباری بالغ بر 34 میلیارد ریال، پروژه احداث رادیه و برید و مقاوم سازی پل آق امام در حوزه شهرستان آزادشهر با اعتبار 2 میلیارد ریال و پروژه اجرای بلوک مفصلی در سه راهی کلاله –کلاله با اعتبار 16 میلیارد و 500 میلیون ریال می شود.

وی، هدف از اجرای این پروژه ها را، حفاظت و صیانت از سرمایه ملی راه ها، افزایش عمر مفید جاده ها، تامین ایمنی کاربران راه ها، کاهش استهلاک وسایل نقلیه، کاهش زمان سفر و کاهش تصادفات جاده ای برای خدمت رسانی به هموطنان و هم استانی ها بیان کرد.

معاون اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای گلستان با اشاره به بخش مهمی از این پروژه ها که در شهرستان ها به اجرا درآمده اند، افزود: عملیات روکش آسفالت محور گرگان- شاهرود(توسکستان) به طول 5 هزار متر و لکه گیری بزرگراه گرگان- فاضل آباد به طول 24 هزار مترمربع از مهمترین پروژه های اجرا شده در شهرستان گرگان می باشد.

به گفته مصدقی، در حوزه شهرستان کردکوی نیز، عملیات مرمت و بهسازی آسفالت جاده قدیم سه راهی ولاغوز- کردکوی – نوکنده به طول 3500 متر و جاده قدیم گرگان- کردکوی به طول 1350 متر اجرا شدند.

در حوزه شهرستان کلاله هم مصدقی گفت که عملیات روکش آسفالت در محور گنبد- کلاله (بایلر) به طول 1100 متر و سه راهی کلاله- کلاله به طول 2300 متر و بلوک مفصلی میانی به طول 6200 متر در همین محور به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: در شهرستان گنبدکاووس نیز، عملیات مرمت و بهسازی محور اینچه برون- داشلی برون- گنبد به طول 2500 متر و محور گنبد-کلاله به طول 1300 متر اتمام یافت.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان، روکش آسفالت سه راهی یساقی- بندرترکمن-گمیشان به طول 3000 متر، محور بندرترکمن- بندرگز به طول 5000 متر و محور بندرترکمن- آق قلا به طول 4500 متر و عملیات مرمت و بهسازی در حوزه شهرستان های گمیشان، بندرگز و آق قلا به ترتیب 2500 متر، 3000 متر و 4500 متر اتمام و به مرحله بهره برداری رسید.



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .