عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اگر قانون اساسی بخوبی اجرا شود قطعاً زندانی کمتری در ایران خواهیم داشت

مدیر کل زندانها در بازدید مدیر کل تعاون کار و رفاه استان گلستان از زندان گرگان:

اگر قانون اساسی بخوبی اجرا شود قطعاً زندانی کمتری در ایران خواهیم داشت

اگر قانون اساسی بخوبی اجرا شود قطعاً زندانی کمتری در ایران خواهیم داشت

به گزارش روابط عمومی اداره کل زندانهای استان گلستان: علیرضا رضوانی، مدیر کل زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان گلستان در حاشیه بازدید مازندرانی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی از زندان گرگان، گفت: اگر قانون اساسی بخوبی اجرا شود و همه وظایف خود را بخوبی انجام دهند متولیان امر زمینه اشتغال و درآمد زائی افراد را فراهم نمایند قطعاً زندانی در ایران کمتر خواهیم داشت.

 

علیرضا رضوانی، مدیر کل زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان گلستان به اتفاق دکتر مازندرانی مدیرکل کار و رفاه اجتماعی ، فردین گرگانی مدیرزندان و کارآفرینان در راستای دستورالعمل اقتصاد مقاومتی رئیس قوه قضائیه به منظور ایجاد اشتغال برای مددجویان در زندان گرگان گرد هم آمدند .

در ابتدا علی رضا رضوانی مدیرکل زندانهای استان گلستان بیان داشت: یکی از عمده وظایف ما اصلاح و تربیت است و این مهم زمانی محقق می شود که همه دستگاه های متولی امر در رسیدن ما به این امر در کنار ما باشند و ما را مورد حمایت قرار دهند.

در ادامه ایشان تأکید نمود: در بحث اشتغال زندانیان رئیس محترم قوه قضائیه اقتصاد مقاومتی را در قوه قضائیه مطرح نمودند و اشتغال مددجویان را از برنامه های اصلی اقتصاد مقاومتی در قوه قضائیه معین نمودند .

این مقام ارشد استان در زندان های استان افزود: قانون گذار یکی از محل های نگهداری زندانی را مراکز حرفه آموزی و اشتغال معرفی نموده است که قطعاً در جهت کاهش جمعیت کیفری موثر است.

وی افزود: اکثر مددجویان بضاعت مالی ندارند ولی با اشتغال می توانند به خود و خانواده و اجتماع خود کمک نمایند، در سازمان زندانها اشتغال برای مددجو توسط دو نهاد غیر سازمانی بنیاد تعاون و انجمن حمایت استفاده می شوند این دو نهاد همیشه در کنار سازمان بوده و کارهای خوبی در این راستا انجام می شود و به نوعی بنیاد تعاون اسپانسر اشتغال مددجویان است و بحث درامد زائی مددجویان را تامین می کند و انجمن حمایت نیز می تواند در این خصوص یک بازوی توانمند در جهت تحقق اشتغال باشد .

در پایان در جهت حل مشکلات، مدیران اجرائی پیشنهاد و راهکار در جهت اشتغال را ارائه و متعهد به همکاری گردیدند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : روابط عمومی اداره کل زندانهای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : زندانها
  • بازدید : 471
  • کد خبر : 38859