عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اصلاح فرآیند اداری شرکت در دستور کار قرار گرفت

در راستای اجرای سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی؛

اصلاح فرآیند اداری شرکت در دستور کار قرار گرفت

  اولین نشست تیم بهبود و اصلاح فرایندهای اداری با حضور معاونت برنامه ریزی، مدیران و کارشناسان این حوزه برگزار شد و در راستای اجرای سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی اصلاح فرایندهای اداری شرکت در دستور کار این معاونت قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، مهندس علی ایومن گفت: ارتقای سلامت اداری در گرو احصا و اصلاح فرآیندها و شناسایی گلوگاه‌ها است.
وی با بیان اینکه در این نشست گزارشی از روند فعالیت‌های شرکت در محورهای هشتگانه اصلاح نظام اداری ارائه شد، تصریح کرد: توجه به سهولت، سرعت عمل و کیفیت فرایندهای اداری مهم است و به همین دلیل این تیم تشکیل شده تا موارد نیازمند به اصلاح، اعلام شود و با همفکری دوستان راه حل های مناسب ارائه گردد.
مهندس ایومن افزود: در هر فرایندی چندین دستورالعمل وجود دارد و باید تلاش شود دستورالعمل ها شفاف و صریح اعلام شده و مراحل انجام کار به سرعت و سهولت و با کیفیت انجام شود.
وی گفت: روشن است که اختیار تغییر در فرایندها سطوح مختلفی دارد؛ در مواردی تغییر یک فرایند در سطح ستاد ممکن می شود و در مواردی نیاز به تصمیم گیری در سطوح بالا وجود دارد و در تغییرات فرایندها باید سلسه مراتب اداری رعایت شود و هماهنگی بین واحدها بسیار ضروری است تا از جزیره ای کار کردن جلوگیری شود.
معاون برنامه ریزی و منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، هدف از این نشست را تعامل و هماهنگی برای انتقال تجربیات و معلومات دانست و گفت: رویکرد اصلی این معاونت ایجاد تعامل بین حوزه هاست.
وی با اشاره به اینکه اين شرکت از بدو تشكيل تاكنون گام های بلندی در بهبود ساختار سازمانی برداشته است، اظهار داشت: با تقویت حوزه های مختلف شرکت، توانمندسازی و آموزش کارکنان، استانداردسازی فعالیت ها در راستای تمدید گواهینامه های ایزو 9001  می توان موفقیت های زیادی کسب کرد.
مهندس ایومن استفاده از تجربیات مدیران و توجه لازم به عوامل فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی در هر منطقه را برای اجرای مطلوب برنامه هاي بهبود مديريت ضروری دانست.
 معاون برنامه ریزی و منابع انسانی آبفا گلستان، مهمترین برنامه های تحول در شرکت ها را تقویت توانمندهای نظام اداری، انتقال روش ها و مهارت های ضروری به منظور بهبود کارکرد کارکنان بیان کرد.
در ادامه حاضرین به بحث و تبادل نظر پیرامون رویه اصلاح فرایندها و تعدادی از فرایندهای معاونت برنامه ریزی پرداختند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 601
  • کد خبر : 41312