عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری آئین نوروزی در ایستگاه راه آهن اینچه برون


برگزاری آئین نوروزی در ایستگاه راه آهن اینچه برون

برگزاری آئین نوروزی در ایستگاه راه آهن اینچه برون

مراسم استقبال سنتی و جشن نوروزی و آئینی نوروزخوانی به منظور احترام و خوش آمد گویی به مهمانان وگردشگران و تورهای گردشگی در ایستگاه راه آهن اینچه برون برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کال راه آهن منطقه شمالشرق2 ، انجام نمادین رسوم نوروزی از جمله تکم خوانی، موسیقی محلی ، بازی های سنتی اقوام استان گلستان و خوش آمد گویی به زبانهای بومی محلی به مهمانان و حاضرین و اجرای مراسم های مرتبط با نوروز از جمله برنامه‌های است که در جشن نوروزی راه آهن منطقه شمالشرق2 بود.

مدیر کل راه آهن منطقه شمالشرق2 گفت : به مناسبت فررسیدن نوروز و بهار طبیعت قطار گردشگری گرگان اینچه برون و مجموعه اداره کل راه آهن شمال شرق 2 میزبان تورگردشگری خانواده ها و مهمانان می باشد و همواره سعی بر این دارد تامیزبان شایسته ای برای مردم شریف ایران اسلامی و هم استانیها بود.

محمد رضا قربانی ادامه داد : گردشگری، سیاحت یا توریسم به طور کلی به عنوان مسافرت تفریحی است و قطارهای گردشگری نیز در این راستا نوعی دیگری از کاربرد قطارهاست که برای جابجایی مسافران و بازدیدکنندگان و توریست ها از مناطق طبیعی و اماکن باستانی و دیدنی مورد استفاده قرار میگیرد.

در سفر یک روزه گردشگران از جذابیت های تاریخی و طبیعی مسیر ، از جمله بخشی از دیوار دفاعی گرگان ، محدوده پل تاریخی آق قلا و دشت های وسیع شمال استان بهره مند می گردند.

برگزاری آئین نوروزی در ایستگاه راه آهن اینچه برون

 




نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه آهن شمال شرق 2 -استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : راه آهن
  • بازدید : 450
  • کد خبر : 43900