عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری دومین جلسه ی ستاد فنی سازمان


برگزاری دومین جلسه ی ستاد فنی سازمان

برگزاری دومین جلسه ی ستاد فنی سازمان 

دومین جلسه ی ستاد فنی سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان ۵ اردیبهشت ماه در محل سالن قدس سازمان برگزار شد.

در ابتدای این نشست که دکتر مختار مهاجر رییس سازمان جهاد کشاورزی استان ، مهندس کاویانی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی ، مهندس عباسی معاون بهبود تولیدات گیاهی ، مهندس سبزه رییس حوزه ی ریاست و مدیران ستادی و شهرستانی سازمان حضور داشتند مصوبات جلسه ی قبل از جمله تشکیل ستاد بحران سازمان بررسی شد.

در این نشست دکتر مهاجر رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان به بررسی مصوبات جلسه گذشته پرداخت و گفت : تشکیل ستاد بحران در سازمان در خصوص موضوعات مهم از جمله بحران کم آبی ، سوخت بخش کشاورزی ، تسهیلات و ...از جمله مصوبات جلسه ی گذشته است و باید ضمن برگزاری جلسات مستمر راهکارهای مناسب را ارایه کنند.

وی افزود: برنامه ریزی مناسب برای توسعه کشت نشایی بویژه سویا و پنبه ، ثبت مشخصات کامل و دقیق بهره برداران گندم و جو و کلزا در سامانه از مصوبات قابل پیگیری است.

دکتر مهاجر اولویت اعتبارات موجود حفظ نباتات را برای مبارزه با ملخ عنوان و در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد از این پس جابه جایی نیروها در دو مقطع مرداد و بهمن ماه انجام پذیرد.

در ادامه مهندس کاویانی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان در خصوص اعتبارات و تسهیلات سال ۹۷ گزارشی ارایه کرد و همچنین هر یک از مدیران حاضر در جلسه به بحث و تبادل نظر در خصوص مصوبات جلسه پرداختند.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان گلستان ؛سپس خانم مهندس جمشیدی مدیر برنامه و بودجه سازمان به ارایه گزارش تفصیلی از اعتبارات تملکی و هزینه ای در سال گذشته پرداخت و وضعیت پروژه های عمرانی سال ۹۶ را به تفکیک منابع مالی تشریح کرد.

در این جلسه مباحث بخش کشاورزی استان گلستان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : جهادکشاورزی
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .