عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » منطقه آزاد اینچه برون گلستان تمام شرایط نمایندگان مجلس را داراست


منطقه آزاد اینچه برون گلستان تمام شرایط نمایندگان مجلس را داراست

منطقه آزاد اینچه برون گلستان تمام شرایط نمایندگان مجلس را داراست

 

 

رئیس سازمان صنعت،معدن وتجارت گلستان گفت: منطقه آزاد پیشنهادی اینچه برون گلستان تمام شرایط مورد نظر نمایندگان مجلس را دارد.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت،معدن وتجارت گلستان،حسینقلی قوانلو گفت:نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای تایید لایحه مناطق آزاد پیشنهادی دولت شرایطی دارند که خوشبختانه منطقه آزاد پیشنهادی اینچه برون گلستان تمامی آنها را داراست وامیدواریم با داشتن این شرایط ،لایحه این منطقه آزاد توسط نمایندگان مجلس مورد تایید قرار گیرد تا زمینه توسعه استان فراهم گردد.

وی گفت: با توجه به این که متاسفانه بیشتر مناطق آزاد موجود در کشور با راندازی برای محصولات خارجی تبدیل شده و واردات بی رویه ای در این مناطق انجام شده نمایندگان مخالف این شکل از مناطق آزاد هستند،وخوشبختانه کشور ترکمنستان که همجواری استان گلستان قرار دارد وحتی قزاقستان که از طریق مرز ریلی با ما در ارتباط است واردات برای ما را ندارند.

قوانلو افزود :نمایندگان مخالف وجود مناطق شهری وپرجمعیت در مناطق آزاد هستند که در محدوده تعریف شده برای منطقه آزاد اینچه برون مناطق پر جمعیت وجود ندارد.

وی اظهار نمود :افزایش قاچاق کالا در مناطق آزاد نیز از جمله موارد مورد نظر نمایندگان مجلس است که منطقه آزاد اینچه برون با توجه به همجواری با کشور ترکمنستان کمتر چنین شرایطی را دارد.

به گفته قوانلو،علاوه بر اینها ،منطقه آزاد اینچه برون به چهار پورت هوایی از طریق فرودگاه بین المللی گرگان ،زمینی از طریق مرز اینچه برون ،مرز ریلی و دریایی مجهز است که بهترین شرایط برای ایجاد منطقه آزاد است که هیچ کدام از مناطق آزاد پشتیبانی دولت چنین شرایطی را ندارند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت،معدن وتجارت گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 490
  • کد خبر : 48694