عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تاکید بر ضرورت تعامل بیشتر با موسسات طرف قرارداد با اسناد پزشکی استان


تاکید بر ضرورت تعامل بیشتر با موسسات طرف قرارداد با اسناد پزشکی استان

تاکید بر ضرورت تعامل بیشتر با موسسات طرف قرارداد با اسناد پزشکی استان

به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان ، جلسه کارگروه توسعه این مدیریت با حضور مدیر و معاون استان ، روسای مراکز درمانی استان وکارشناسان ستاد مدیریت درمان برگزار شد.

در این جلسه دکتر نصرتی مدیر درمان استان ضمن تقدیر از زحمات ارزنده ای که مراکز در هفته تامین اجتماعی متقبل شدند ، افزود : درمان مستقیم و غیر مستقیم به عنوان دو بخش مکمل درمانی برای بیمه شدگان به یک اندازه اهمیت دارند و همانگونه که بر نظارت بر حوزه درمان مستقیم صحه می گذاریم در حوزه درمان غیر مستقیم نیز باید با تعامل بیشتر شرایط را برای استفاده بیمه شدگان استان فراهم نماییم.

در این جلسه روسای مراکز درمانی و نیز پزشک مشاور اسناد پزشکی به نیابت از ریاست اسناد پزشکی استان به مشکلات کاری و فرایندهای موجود پرداخته و موضوعات مورد نظر را در جلسه به مشارکت گذاشتند.

یکی از مهم ترین دستورهای کاری جلسه اعلام میزان رضایتمندی مشتریان داخلی وبیرونی مراکز بود که با بیان آماری به علل نارضایتی نیز پرداخته شد و طی بحث وبررسی مقرر شد عواملی که سبب بی انگیزگی پرسنل و یا نارضایتی مشتریان نهایی می شود به طور عمیق مورد بررسی قرار گیرد و رفع گردد.



نام دستگاه ارسال کننده خبر : مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .