عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 886 نفر در یگان های نظامی و انتظامی استان گلستان از آموزش های مهارتی برخوردار شدند


886 نفر در یگان های نظامی و انتظامی استان گلستان از آموزش های مهارتی برخوردار شدند

886 نفر در یگان های نظامی و انتظامی استان گلستان از آموزش های مهارتی برخوردار شدند

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان ، سید علیرضا حسینی طلب مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان از برخورداری 886 نفر از آموزش های مهارتی در یگان های نظامی و انتظامی در پنج ماهه نخست سال جاری خبر داد.
بر اساس این گزارش ، حسینی طلب با اشاره به اهمیت مهارت افزائی سربازان وظیفه در طی مدت خدمت مقدس سربازی گفت : سربازان وظیفه مستقر در یگانهای نظامی ارتش ، سپاه ، نیروی انتظامی از آموزش های فنی و حرفه ای در طی دوران خدمت وظیفه حداکثر استفاده را نمایند.
وی در ادامه گفت : آموزش های مهارتی از انعطاف پذیری ویژه ای برخوردار است که با استفاده از متد های خاصی در جهت ارتقاء مهارت سربازان وظیفه در مراکز نظامی و انتظامی اجرا می شود.
حسینی طلب در بخش دیگر با تشریح فرایند یادگیری مهارت بیان داشت : فضای کسب و کار موجود در کشور به دنبال دستان توانمند است پس سربازان وظیفه ضمن آموزش نظامی می توانند از مهارت های مختلف فنی ، خدماتی و کشاورزی برخوردار شوند و خود را برای ورود به بازار کار آتی آماده نمایند.
وی در ادامه با اشاره به تفاهمنامه منعقده فی مابین وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و ستاد کل نیروی های مسلح در سال گذشته تصریح کرد : اگر قرار است بستر های ورود سربازان وظیفه به فضای کار واقعی فراهم شود نیاز است همگام با مهارت های سخت ، مهارت های نرم نیز در یگان ها و پادگان های استان اجرا شود.
مدیرکل استان در پایان با بیان اینکه در پنج ماهه نخست سال 97 در یگان های نظامی و انتظامی 886 نفر از آموزش های مهارتی برخوردار شده اند اظهار داشت : 56 دروه با حجم 61 هزار نفر ساعت در 31 حرفه جهت سربازان مستقر در یگان های ارتش، سپاه ، نیروی انتظامی ، مرزبانی استان برگزار شد است.





 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .