عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان: 1792 نفر از سربازان وظیفه استان گلستان از آموزش های مهارتی برخوردار شدند.‏


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان: 1792 نفر از سربازان وظیفه استان گلستان از آموزش های مهارتی برخوردار شدند.‏

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان: 1792 نفر از سربازان وظیفه استان گلستان از آموزش های مهارتی برخوردار شدند.‏

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان، سیدعلیرضا حسینی طلب مدیرکل استان از برخورداری 1792 نفر از سربازان وظیفه از آموزش های مهارتی خبر داد.

بنابراین گزارش، حسینی طلب با اشاره به تفاهم نامه منعقده فی مابین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ستادکل نیروهای مسلح کشور، گفت: در یک برنامه 5 ساله مقرر است سالانه 100 هزار نفر از سربازان وظیفه از آموزش های فنی و حرفه ای بهره مند شوند تا از این طریق بستر های لازم جهت معطوف شدن به فضای کسب و کار پس از خدمت مقدس سربازی مهیا شود.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان تصریح کرد: بمنظور فراگیر نمودن این طرح در کلیه یگانهای نظامی و انتظامی، خواستار این هستیم که از تخصص های نظامیان مستقر در یگانها جهت اموزش های مهارتی سربازان استفاده نمائیم.
حسینی طلب افزود: اگر قرار است آموزش های مهارتی نقش بارز خود را در اشتغال نشان دهد ضرورت همکاری کلیه دستگاه های اجرائی، موسسات آموزش عالی و یگانهای نظامی و انتظامی بمنظور تعمیم فرهنگی کار را می طلبد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .