عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری جلسه پرسش وپاسخ سربازان وظیفه زندان گنبد باحضور مدیرکل زندانهای استان گلستان


برگزاری جلسه پرسش وپاسخ سربازان وظیفه زندان گنبد باحضور مدیرکل زندانهای استان گلستان

برگزاری جلسه پرسش وپاسخ سربازان وظیفه زندان گنبد باحضور مدیرکل زندانهای استان گلستان

علیرضا رضوانی : رسالت اصلی یگان حفاظت تأمین امنیت زندان است و نقش سربازان وظیفه به عنوان بخشی از بدنه اصلی آن غیرقابل انکار و تعیین کننده است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل زندانهای گلستان ؛  علیرضا رضوانی مدیرکل زندانهای استان گلستان ضمن بازدید از بخش های مختلف زندان گنبدکاووس درجلسه پرسش و پاسخ سربازان وظیفه حضور یافت .
رضوانی مدیرکل زندانهای استان گلستان درجمع سربازان وظیفه ضمن تاکید بر حساسیت و اهمیت خدمت مقدس سربازی گفت : تامین امنیت مسئولیت سنگینی است که بر دوش شما سربازان گذاشته شده است وشما عزیزان می بایست به این امر افتخار کنید واز سوی دیگر متعهد و پایبند به مسئولیت باشید. وی در ادامه افزود : رسالت اصلی یگان حفاظت تأمین امنیت زندان است و نقش سربازان وظیفه به عنوان بخشی از بدنه اصلی آن غیرقابل انکار و تعیین کننده است. در واقع به دلیل حساس بودن شغل زندانبانی و سختی های خاص آن خدمت برای سربازان وظیفه ای که در این سنگر ایفای نقش می کنند نیز بسیار حساس و حائز اهمیت است.
علیرضا رضوانی رییس کمیته امنیت زندانهای استان در ادامه گفت : در دوران خدمت مقدس سربازی وظیفه شخصیت اجتماعی شما شکل می گیرد واگر درخدمت سربازی موفق باشید قطعاً این موفقیت مسیرزندگی آینده تان را  هموار می سازد واز سربازان  خواست  تا نسبت به انجام وظایف و امورات محوله نهایت دقت و  وظیفه شناسی را داشته باشند.
این مقام ارشد قضایی در ادامه بر لزوم برگزاری مستمر دوره های آموزشی عقیدتی درجمع سربازان وظیفه تاکید نمود وبیان داشت: درنظرگرفتن یک روحانی ثابت برای آموزش عقیدتی سربازان وظیفه از حیث اهمیت تحت آموزش قرار گرفتن سربازان وظیفه در دوره های عقیدتی منجمله احکام واخلاق اسلامی ،آموزش نماز وقرآن و... در زندانهای استان احساس شد که این مهم به زندانها ابلاغ واجرایی گردید.
مدیرکل زندانهای استان گلستان ضمن استماع درخواست ها و مشکلات سربازان وظیفه ، پس از ارائه توضیحات و پاسخگوئی به سوالات ، در راستای مرتفع نمودن موارد مطرح شده دستورات لازم را صادر نمود .
درپایان مراسم از شش نفر از سربازان نمونه زندان باحضور مدیرکل زندانهای استان ،مدیرزندان گنبد و فرمانده یگان حفاظت تقدیر بعمل آمد.

برگزاری جلسه پرسش وپاسخ سربازان وظیفه زندان گنبد باحضور مدیرکل زندانهای استان گلستان

برگزاری جلسه پرسش وپاسخ سربازان وظیفه زندان گنبد باحضور مدیرکل زندانهای استان گلستان

 


 

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل زندانهای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : زندانها
  • بازدید : 1903
  • کد خبر : 52162