عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » یازدهمین یادواره شهدای کارگری استان گلستان برگزار شد


یازدهمین یادواره شهدای کارگری استان گلستان برگزار شد

یازدهمین یادواره شهدای کارگری استان گلستان برگزار شد

یازدهمین یادواره شهدای کارگری استان گلستان با حضور جمعی از مسئولان، کارگران، تشکلات کارگری، تعاونگران و خانواده شهدای کارگر استان در گرگان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان، همزمان با ایام الله دهه فجر یازدهمین یادواره شهدای کارگری استان ظهر امروز با حضور مسئولان، کارگران، تشکلات کارگری، تعاونگران و خانواده شهدای کارگر در حسینیه ثارالله سپاه گرگان برگزار شد.

مازندرانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان در این مراسم، اظهار کرد: شهدا جان خود که بزرگ‌ترین سرمایه زندگی هر انسان است را فدا کردند و در شرایط سخت مقابل استکبار جهانی ایستادند.

وی افزود: در مسیر انقلاب هم افراد بزرگی جدا شدند و هم رویش‌های بزرگی داشتیم، انقلاب ما مبتنی بر اسلام، امامت و رهبری بود و ویژگی خاصی نسبت به انقلاب‌های مختلف در دنیا دارد.

مازندرانی تصریح کرد: امسال بعد از 40 سال از انقلاب، با همه دسیسه ها و شیطنت هایی که عوامل خارجی و داخلی انجام دادند، همچنان پا برجا هستیم و نهال انقلاب ما در حال رشد است.

وی با بیان اینکه کارگران هم پیش از انقلاب مقابل استبداد و دیکتاتوری وقت ایستادند، گفت: کارگران با اعتصابات مختلف تلاش خود را برای پیروزی انقلاب انجام دادند و پس از آن همزمان در دفاع مقدس و چرخه تولید حضور داشتند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان افزود: بعد از پیروزی انقلاب نیز کارگران در طول هشت سال دفاع مقدس، هم در سنگر تولید و هم در سنگر دفاع حضور همزمان داشتند.

مازندرانی بیان کرد: بعد از دفاع مقدس در دوران سازندگی و توسعه نیز باز این کارگران بودند که در خط مقدم مبارزه با استکبار جهانی و تحریم ها حضور داشتند. تحریم هایی که هدف اصلی آنها فشار به مردم است.

وی با بیان اینکه هر چقدر فشارها بیشتر شد، مردم بیدار تر شدند، گفت: حفظ استقلال گران‌بها ترین چیزی است که برای آن تلاش می کنیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان تصریح کرد: اکنون در جنگ اقتصادی هستیم که به دفاع مقدس شباهت دارد زیرا دفاع از کیان سرزمین و استقلال کشورمان است، کشورهای زیادی رفاه اقتصادی دارند اما وابستگی حاکمان آنها مردم آن کشورها را ناراضی کرده است.

وی تاکید کرد: دستاوردهای ۴۰ساله انقلاب قابل دفاع است و سعی ما این است تا در خدمت مردم و مسیر شهدا، گام‌های استوار و قدرتمندی برداریم.

مازندرانی یادآور شد: با وجود فشارها و کمبودها، چیزهایی زیادی به دست آوردیم که قابل دفاع است و امیدوارم به زودی با رفع موانع و ایجاد رفاه بیشتر، مردم ثمره آن را ببینند و بهره برداری کنند.

یازدهمین یادواره شهدای کارگری استان گلستان برگزار شد

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 552
  • کد خبر : 57166