عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » همزمان با هفته هلال احمر مردم سیل زده گمیشان از خدمات ویزیت رایگان برخوردار می شوند

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بندر ترکمن و گمیشان خبر داد:

همزمان با هفته هلال احمر مردم سیل زده گمیشان از خدمات ویزیت رایگان برخوردار می شوند

همزمان با هفته هلال احمر مردم سیل زده گمیشان از خدمات ویزیت رایگان برخوردار می شوند

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بندر ترکمن و گمیشان خبر داد: همزمان با هفته هلال احمر کاروان سلامت جمعیت هلال احمر به منظور ویزیت رایگان مردم  سیل زده، به روستای قرنجیک خواجه نفس ار توابع شهرستان گمیشان اعزام می شود.

 

 

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان؛مهدی جعفری با اعلام این خبر گفت: به منظور ویزیت رایگان مردم مناطق سیل زده، کاروان سلامت جمعیت هلال احمر شهرستان ترکمن با یک گروه پزشکی شامل 21 پزشک فوق تخصص و متخصص و عمومی و کارشناسان پیراپزشکی در روستای قرنجیک خواجه نفس از توابع شهرستان گمیشان مستقر خواهند شد.

وی افزود: موضوع سلامت برای ما بسیار حائز اهمیت است و با توجه به بروز سیلاب همچنین بیماری های ناشی از سیل استقرار این گروه پزشکی برای معاینه رایگان مردم روستای قرنجیک خواجه خوان به همراه تجهیزات درمانی و دارو در دستور کار قرار گرفت.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بندر ترکمن و گمیشان ادامه داد: با توجه به اینکه محور برنامه های امسال هفته هلال احمر، خدمات رسانی به سیل زدگان است؛ این برنامه همزمان با هفته هلال احمر در روز 13 اردیبهشت ماه به اجرا در خواهد آمد.

جعفری با بیان این مطلب که امدادرسانی به سیل زدگان همچنان ادامه دارد گفت: این کمک رسانی به حادثه دیدگان شامل برپایی اسکان اضطراری، تخلیه آبهای باقی مانده سیلاب از منازل و معابر مناطق سیل زده، ارسال کلیه اقلام ضروری و مورد نیاز، حضور گروه های پزشکی، تامین دارو، اجرای برنامه های فرهنگی، توزیع غذای گرم و بهداشتی، آب آشامیدنی، اقلام بهداشتی و... است. رئیس جمعیت هلال احمر ترکمن و گمیشان تاکید کرد: تا برقراری شرایط مطلوب این خدمت رسانی ادامه خواهد داشت.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .