عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بهره مندی 2000 نفر از آب شرب سالم و بهداشتی

با حفر و تجهیز چاه و خط انتقال آب روستاي قلمي مینودشت انجام شد:

بهره مندی 2000 نفر از آب شرب سالم و بهداشتی

بهره مندی 2000 نفر از آب شرب سالم و بهداشتی

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان از حفر و تجهیزچاه شماره 2 و اجرای خط انتقال آب در روستاي قلمي خبر داد و گفت: با این اقدام نزدیک به 2000نفر از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند شدند.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان قاسم محمدنژاد با اعلام خبر فوق، افزود: چاه شماره 2 روستاي قلمي و خط انتقال آب از چاه شماره 2 تا مخزن 300 متر مكعبي شهرك صنعتي مينودشت به بهره برداري رسيد.
وی ادامه داد: حفر و لوله گذاري چاه عميق، ساختمان سر چاهي، حصاركشي و محوطه سازي، تجهيز چاه و نيز خط انتقال آب به طول 2.3 كيلومتر از اقداماتی بود که براي تامين آب شرب پايدار پروژه آبرساني مجتمع چهل چاي از توابع شهرستان مينودشت انجام شد.
معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان اعتبار این طرح را معادل 14900 ميليون ريال اعلام کرد و گفت: با فعالیت های انجام شده، حدود 15 ليتر بر ثانيه به تامين آب مجتمع چهل چاي اضافه شد.
گفتنی است شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان 58 روستای شهرستان مینودشت را تحت پوشش دارد که 12298 مشترک با 41058 نفر جمعیت نیز از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند هستند.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب فاضلاب روستایی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .