عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آموزش های مهارتی برای بیش از 3 هزار و 300 نفر در قالب تفاهم نامه های ملی، استانی و شهرستانی

در سه ماهه نخست سال جاری اجرا شده است:

آموزش های مهارتی برای بیش از 3 هزار و 300 نفر در قالب تفاهم نامه های ملی، استانی و شهرستانی

آموزش های مهارتی برای بیش از 3 هزار و 300 نفر در قالب تفاهم نامه های ملی، استانی و شهرستانی

سید علیرضا حسینی طلب مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان از آموزش بیش از 3 هزار و 300 نفر در قالب تفاهم نامه های ملی، استانی و شهرستانی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان، سیدعلیرضا حسینی طلب مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان با تاکید بر بهره گیری از پتانسیل های سایر دستگاه های اجرائی و موسسات آموزش عالی و نهادهای نظامی و انتظامی گفت: وجود نیروهای توانمند در سایر دستگاه ها و ضرورت پوشش آموزش های مهارتی در سطح استان ها را بر آن داشت که از تعاملات بین دستگاهی استفاده کنیم.
وی در بخش دیگر تصریح کرد: در سه ماهه نخست سال جاری 22 تفاهم نامه ملی، استانی و شهرستانی اجرائی شده است که از محل برگزاری مشترک دوره های مهارتی 3 هزار و 300 نفر با حجم 283 هزار و 280 نفر ساعت اجرا شده است.
حسینی طلب ادامه داد: نیازسنجی آموزشی مبنای ویژه ای در اجرای دوره ها بر اساس آمایش سرزمین در سطح استان است. مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان در پایان اظهار داشت: بسترهای موجود و مطالعات صورت گرفته حاکی است در سه ماهه دوم سال جاری، از حیث تعاملات با سایر دستگاه های اجرائی، موسسات آموزش عالی و نهادهای نظامی و انتظامی از رشد مناسبی برخورد خواهیم بود.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .