عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دستگیری صیادان غیرمجاز توسط نیروهای یگان حفاظت شیلات گلستان


دستگیری صیادان غیرمجاز توسط نیروهای یگان حفاظت شیلات گلستان

دستگیری صیادان غیرمجاز توسط نیروهای یگان حفاظت شیلات گلستان

فرمانده یگان حفاظت شیلات گلستان گفت: نیروهای یگان حفاظت شیلات استان جهت مقابله یا صیادان غیرمجاز و حفاظت از دامهای خاویاری توانستند 3 صیاد غیرمجاز را شناسایی و دستگیر نمایند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات گلستان، سرهنگ پاسدار غلامرضا شفائی زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: طی این عملیات که در منطقه پشت آشوراده انجام گرفت یک دستگاه قایق موتوری، 14 کیلوگرم ماهی استخوانی از نوع کفال ریز و 5 رشته دام فلسدار کشف گردیده و به پایگاه آشوراده انتقال یافت.

وی گفت: همچنین در عملیاتی دیگر در خلیج گرگان روبروی کانال خوزینی دو صیاد غیر مجاز به همراه یک دستگاه قایق موتوری، یک دستگاه جی پی اس، 2 شاخه لنگر و 20 رشته دام استخوانی شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده یگان حفاظت شیلات گلستان بیان داشت: متهمین این عملیات ها به همراه آلات و ادوات کشف شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بندرترکمن معرفی شدند.

وی در ادامه بیان داشت: همچنین براساس هماهنگی یگان حفاظت شیلات گلستان و محیط زیست استان، یک مرحله مانور دریایی، با تعداد 4 فروند شناور سبک و سنگین، به منظور افزایش توان عملیات، آمادگی و همچنین جلوگیری از صید و شکار غیر مجاز در حوزه خلیج گرگان برگزار شد.

سرهنگ شفائی زاده در پایان اذعان داشت: در این عملیات یکفروند شناور به همراه 2 متهم شناسایی و دستگیر شدند که پرونده متهمان از طریق محیط زیست استان جهت رسیدگی به محاکم قضایی ارسال گردید.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شیلات
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : شیلات 1
  • بازدید : 662
  • کد خبر : 62318