عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رشد چشمگیر درصد تخصیص آگهی های دولتی به نشریات استان گلستان


رشد چشمگیر درصد تخصیص آگهی های دولتی به نشریات استان گلستان

رشد چشمگیر درصد تخصیص آگهی های دولتی به نشریات استان گلستان

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از رشد چشمگیر درصد تخصیص آگهی های دولتی به نشریات استان گلستان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، احمد گلچین ضمن اشاره به دستورالعمل اجرایی توزیع و انتشار آگهی دولتی منطبق با بند 5 از ماده 2 قانون اهداف و وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تعیین ضوابط توزیع و نشر انواع آگهی های دولتی در داخل وخارج از کشور، افزود: در شش ماهه اول سال گذشته درصد اختصاص آگهی دولتی به نشریات استانی و سرپرستی روزنامه های سراسری 20 به 80 در صد بود.
وی ادامه داد: با اهتمام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و همدلی و همکاری دستگاه های دولتی این درصد در سه ماهه آخر سال 97 تقریبا به 30 به 70 در صد رسید و در سه ماه سال جاری در صد آگهی 57 به 58 درصد به نفع نشریات استانی تغییر کرد.
احمد گلچین ضمن قدردانی از دستگاه های دولتی که در این موضوع همکاری های لازم را مبذول داشتند، خواستار همکاری بیشتر دیگر دستگاه های دولتی و اجرایی برای بهبود وضعیت آگهی ها و حمایت از نشریات استانی شد.
یادآوری می شود طبق دستورالعمل اجرایی توزیع و انتشار آگهی های دولتی، ادارات کل فرهنگ  وارشاد اسلامی استان ها موظف هستند حداقل 70 درصد از حجم آگهی های دولتی را به ترتیب به (نشریات محلی و استانی، نشریات منطقه ای که دفتر مرکزی آن ها در حوزه آن اداره کل باشد، نشریات منطقه ای که دفتر مرکزی آن ها در استان دیگری است  و توسط دفتر سرپرستی دارای پروانه فعالیت توزیع می شوند) اختصاص دهند و 30 درصد باقیمانده به (نشریات سراسری که دفتر مرکزی آن ها در حوزه آن اداره کل قرار دارد و نشریات سراسری که دفتر مرکزی آن ها در تهران یا استان دیگری است و توسط دفاتر سرپرستی دارای پروانه فعالیت، توزیع شوند) اختصاص دهند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .