عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید خدیر رحمانف مدیرعامل شرکت سهامی راه آهن ترکمنستان از پایانه ریلی اینچه برون


بازدید خدیر رحمانف مدیرعامل شرکت سهامی راه آهن ترکمنستان از پایانه ریلی اینچه برون

 

به گزارش روابط عمومي اداره كل راه آهن شمال شرق ۲، مدیرعامل شرکت سهامی راه آهن ترکمنستان وهیئت همراه با مدير كل ،معاون و رئیس بازرگانی اداره كل راه آهن شمال شرق ۲ از ايستگاه و پايانه مرزي اينچه برون بازديد نمودند.

مهدی عبدالکریم زاده مدير كل راه اهن شمال شرق ۲ در اين بازديد گفت : اداره كل راه آهن شمال شرق ۲ همواره در راستاي حمل و نقل ريلي در كريدور شمال جنوب قدمهاي خوبي برداشته است و از افزايش مراودات تجاري ريلي ( صادرات ، ترانزيت و واردات ) از طريق اين حوزه استقبال مي نمايد.

در حاشیه این بازدید خدیر رحمانف مدیرعامل شرکت سهامی راه آهن ترکمنستان ضمن مشاهده آخرین وضعیت حوزه ریلی ايستگاه و پايانه اينچه برون گفت : ایستگاه و پایانه اینچه برون يكي از تاثير گذار ترين ايستگاههاي ريلي و تجاري حوزه شمال ايران است كه با استفاده از ظرفيتهاي ايجاد شده در اين منطقه شركتهاي تجاري به نحو مطلوبي مي توانند از پتانسيلهاي ريلي در افزايش مبادلات حمل و نقلي و محمولات و كالاهاي خود استفاده نمايند.

وی در ادامه حمایت دو کشور از حوزه ریلی و شرکتهای فعال تجاری را لازمه مراودات تجاری عنوان کرد ونسبت به همکاری دوجانبه تاکید کرد.

لازم به ذکر است که مسیر ریلی اینچه برون استان گلستان یکی از خطوط ترانزیتی کشور است و شبکه‌های راه‌آهن شمال را به خط آهن کشورهای همسایه حاشیه دریای خزر متصل می‌کند.

بازدید خدیر رحمانف مدیرعامل شرکت سهامی راه آهن ترکمنستان از پایانه ریلی اینچه برون

 


 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : راه آهن
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : راه آهن
  • بازدید : 431
  • کد خبر : 63724