عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آیین نامه اجرایی اعطای تسهیلات به اهل قلم اعلام شد


آیین نامه اجرایی اعطای تسهیلات به اهل قلم اعلام شد

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از اعلام آیین نامه اجرایی اعطای تسهیلات به اهل قلم از  سوی موسسه خانه کتاب خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، احمد گلچین با اشاره به اینکه همواره یکی از اهداف موسسه خانه کتاب حمایت از پدید آورندگان حوزه کتاب است، افزود: در این راستا و به منظور هدفمند کردن طرح پرداخت وام به پدید آورندگان کتاب، آیین نامه ای ابلاغ شده است.
وی خدمات این آیین نامه را منوط به تسهیلاتی اعلام کرد که موسسه خانه کتاب بتواند از سوی بانک های عامل دریافت کند، گفت: این وام به منظور رفع نیاز و مشکلات، ملاک قرار گرفتن وام با توجه به کیفیت و تعداد آثار متقاضی در حوزه نشر، قرار گرفتن در تعریف اهل قلم ( نویسنده، مصحح، احیاگر متون کهن و مترجم) پیشینه حضور، فعالیت موثر فرهنگی و ادبی و کسب جوایز و افتخارات ملی و استانی در حوزه کتاب خواهد بود.
گلچین در خاتمه با تاکید بر اینکه متقاضیان تسهیلات باید در سایت اهل قلم ثبت نام کرده و ثبت نام آن ها در سامانه اهل قلم تایید شده باشد، اظهار کرد: متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط اختصاصی و عمومی مشمولان طرح  به سامانه اهل قلم به نشانی www.ahleghalam.ir مراجعه کنند.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .