عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رییس کل دادگستری گلستان: بسیاری از تخلفات با پیگیری اهالی رسانه آشکار شد


رییس کل دادگستری گلستان: بسیاری از تخلفات با پیگیری اهالی رسانه آشکار شد

رییس کل دادگستری گلستان: بسیاری از تخلفات با پیگیری اهالی رسانه آشکار شد

 رییس کل دادگستری گلستان در  نشست صمیمی و گفتگوی اصحاب رسانه با جمعی از مدیران کل استان گلستان که صبح دوشنبه ١٤ مرداد ماه در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان برپا شد، ضمن تبریک روز خبرنگار، اظهار کرد: اگر خبرنگاران نبودند حیات خلوت‎های برخی از مدیران از بین نمی‎رفت.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، هادی هاشمیان با اشاره به اینکه بسیاری از تخلفات با پیگیری اهالی رسانه آشکار شد، گفت: ابراز تاسف می‎کنم که برخی مدیران نقش خبرنگاران را به تعبیر یک مزاحم می‎بینند و اگر خبرنگاران نبودند حیات خلوت‎های برخی از مدیران از بین نمی‎رفت.
رئیس کل دادگستری استان گلستان افزود: خبرنگاران تلاش کنند اقداماتشان بر اساس قانون باشد ، زیرا تا زمانی که اقدامات شما قانونی باشد هیچ کسی نمی‌تواند برای شما مزاحمت ایجاد کند.
هاشمیان افزود: شعبه‎ای ویژه برای رسیدگی به شکایت برعلیه خبرنگاران تشکیل دادیم و هیئت منصفه نیز از صنف خبرنگاران استان تشکیل شده است  و دغدغه‌های خبرنگاران را دنبال می‌کنند.
وی در خاتمه اظهار کرد: برای همه رسانه‎ها حمایت قضایی داریم و شعبه اختصاصی در مرکز استان تشکیل می‎شود.
یادآوری می شود این جلسه با هدف دیدار و گفتگو اهالی رسانه با مدیران کل تامین اجتماعی، اطلاعات، تعاون کار و رفاه اجتماعی و رییس کل دادگستری استان گلستان برپا شد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .