عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیرکل تامین اجتماعی گلستان: فهرست بیمه خبرنگاران گلستان بازنگری می‎شود


مدیرکل تامین اجتماعی گلستان: فهرست بیمه خبرنگاران گلستان بازنگری می‎شود

مدیرکل تامین اجتماعی گلستان:  فهرست بیمه خبرنگاران گلستان بازنگری می‎شود

 مدیرکل تامین اجتماعی گلستان در نشست صمیمی و گفتگوی اصحاب رسانه با جمعی از مدیران کل استان گلستان در صبح دوشنبه ١٤ مرداد ماه در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان برپا شد، گفت: فهرست بیمه خبرنگاران گلستان بازنگری می‎شود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، علی اصغر نیک نیا ضمن تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار، افزود: 190میلیارد تومان مطالبات تامین اجتماعی از مردم در استان گلستان است و به دلیل تحریم‎های ظالمانه بیمه  هیچ کسی را به دلیل بدهی قطع نکردیم.
در ادامه نشست نیک‎نیا به راست‎آزمایی بیمه خبرنگاران اشاره کرد و افزود: بر اساس مستنداتی که وجود دارد  این افراد در حوزه رسانه  بیمه شدند.
وی متذکر شد: 654 معرفی‎نامه هنرمندان و 303 بیمه خبرنگار در استان گلستان وجود دارد و این آمادگی را داریم که این لیست به منظور راستی آزمایی با همکاری ارشاد و خانه مطبوعات بازنگری شود.
 مدیرکل تامین اجتماعی گلستان به هزینه‎های بالای بیمه خبرنگاران فضای مجازی اشاره کرد و یادآور شد: در حوزه  خبرنگاران فضای مجازی و کاهش هزینه‎های بیمه این بخش نیاز است هیئت دولت برای این دسته از خبرنگاران مصوبه بگیرند.
یادآوری می شود این جلسه با هدف دیدار و گفتگو اهالی رسانه با مدیران کل تامین اجتماعی، اطلاعات، تعاون کار و رفاه اجتماعی و رییس کل دادگستری استان گلستان برپا شد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .