عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سخنرانی مدیر کل زندانهای گلستان با موضوع اهمیت تحصیل فرزندان مددجویان در زندان گنبد


سخنرانی مدیر کل زندانهای گلستان با موضوع اهمیت تحصیل فرزندان مددجویان در زندان گنبد

مدیر کل زندان­های استان گلستان با موضوع اهمیت تحصیل فرزندان مددجویان در جمع خانواده های آنها در سالن اجتماعات زندان گنبد سخنرانی نمود. 

به گزارش روابط عمومی اداره کل زندان­های گلستان؛ علیرضا رضوانی مدیر کل زندانهای گلستان ضمن بزرگداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت : اهمیت تحصیل فرزندان در جامعه کنونی بسیار بالاست چرا که طبق بررسی­های انجام شده بسیاری از مجرمین دارای سطح تحصیلات پایینی هستند و تلاش در جلوگیری از بازماندن فرزندان از تحصیل یکی از وظایف مهم خانواده­ها است . پس به خانواده زندانیان توصیه می شود که تلاش خود را در جهت جلوگیری از ترک تحصیل فرزندان خود بکنند و  در این راه سازمان زندان­ها به همراه انجمن حمایت از زندانیان نیز حامی خانواده­ها است.
مدیر کل زندانهای گلستان همچنین به تحت پوشش قرار دادن خانواده­ ها به صورتی که انجمن حمایت بتواند کمک نقدی و غیر نقدی در طول سال به آنها کند تاکید نمود . 
در این مراسم حجت الاسلام ترابی امام جمعه محترم گنبد نیز ضمن تسلیت ایام ماه محرم و بزرگداشت هفته دفاع مقدس  از برگزاری چنین جلسه­ای جهت کمک به خانواده­ها برای جلوگیری از ترک تحصیل فرزندان زندانیان تشکر و قدردانی نمود و در ادامه به ایراد سخنرانی با موضوع سبک زندگی اسلامی پرداخت و گفت : اگر کسی می­خواهد مشکلش حل شود باید برای رفع گرفتاری دیگران دعا و اقدام نماید . نیت خیر برای دیگران و گره گشایی از مشکل آنها نمونه ای از رفتار اولیای خداست که ما باید در راه زندگی از آن استفاده کنیم . 
در پایان مراسم به مناسبت شروع سال تحصیلی جدید ؛ 70 بسته لوازم التحریر و 70 بسته  مواد غذایی در بین خانواده مددجویان توزیع شد .
 

 

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل زندانهای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : زندانها
  • بازدید : 264
  • کد خبر : 65770