عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کاشت 16936 اصله نهال جنگلی از محل مجازات های جایگزین حبس در شهرستان کلاله آغاز گردید


کاشت 16936 اصله نهال جنگلی از محل مجازات های جایگزین حبس در شهرستان کلاله آغاز گردید

 مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان از عملیات جنگلکاری توسط متهمان و محکومین در مراجع قضایی تحت عنوان مجازات های جایگزین حبس در شهرستان کلاله خبر داد.

 ابوطالب قزل سفلو اظهارداشت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد26 فقره رای دادگاه از مراجع قضایی شهرستان کلاله مبنی بر کشت نهال های جنگلی توسط افراد خاطی که به نوعی موجب تخریب اراضی ملی و جنگلی گردیده بودند، صادر شده است.

وی در ادامه گفت: طبق مفاد، 26 فقره حکم دادگاه متهمان می بایست تعداد 15586 اصله نهال جنگلی و تعداد 1350 بوته آتریپلکس در اراضی ملی و تخریب شده غرس نمایند و به مدت دوسال نیز عملیات مراقبت و نگهداری را انجام دهند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان تاکید کرد: این تعداد اصله نهال در سطح حدود 27 هزار متر مربع از گونه های ون، سنجد تلخ ،سرو و چنار در اراضی منابع ملی و همچنین حاشیه جاده ها و بوستان های محلی در روستاها غرس می گردد.

ایشان ضمن اعلام آمادگی جهت اجرای دقیق احکام قضایی عنوان کرد: این نوع مجازات های جایگزین حبس ضمن توسعه فضای سبز و افزایش سرانه جنگل باعث خشنودی و رضایت مندی متهمان گردیده است.

وی افزود: در این زمینه از تلاش بی شائبه مجموعه اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کلاله ، ریاست محترم دادگستری و دادستان و قضاتی که در این زمینه فعالیت داشتند کمال تشکر و قدردانی می شود.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .