عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازرسی از 418 واحد نانوایی در گرگان انجام شد


بازرسی از 418 واحد نانوایی در گرگان انجام شد

 

معاون امور بازرگانی وتوسعه تجارت سازمان صنعت ،معدن وتجارت گلستان گفت: توسط بازرسین اتاق اصناف استان از 418 واحد نانوایی در گرگان بازرسی مدون صورت گرفته و تذکرات لازم به تعدادی از نانوایان در راستای بهبود پخت نان و رعایت نکات بهداشتی داده شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت،معدن وتجارت استان گلستان :درویشعلی حسن زاده در دوازدهمین جلسه کمیسیون نظارت مرکز استان گفت: بازرسین اتاق اصناف استان از 418 واحد نانوایی در گرگان بازرسی کردند که از این تعداد 305 نانوایی دولتی 113 مورد آن آزد پز بودندکه مصرف روزانه آرد این نانوایی ها 3872 کیسه در روز می باشد.

حسن زاده با تأكید بر این كه امر بازرسی و نظارت از فعالیت این صنف هم چنان ادامه دارد، تصریح كرد: در صورت مشاهده هر گونه تخلف با متخلفان برخورد و اقدامات قانونی لازم نسبت به آنان صورت می گیرد.

وی افزود در این جلسه نماینده امور مالیاتی ودبیر خانه کمیسیون نظارت شهرستان گرگان در خصوص رسیدگی به بودجه پیشنهادی سال 99 اتاق اصناف گزارش ارائه کردند.

در این جلسه همچنین احمد وطنی رئیس اداره اصناف سازمان صنعت،معدن وتجارت استان گلستان گزارشی از برگزاری انتخابات اتحادیه صنف مشاورین املاک شهرستان گرگان ارائه کردند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : صنعت،معدن وتجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 1082
  • کد خبر : 71189