عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار فرمانده سپاه استان گلستان با مدیرعامل و معاونین شرکت آب و فاضلاب استان


دیدار فرمانده سپاه استان گلستان با مدیرعامل و معاونین شرکت آب و فاضلاب استان

سردار ملک شاهکویی فرمانده سپاه نینوای استان گلستان با مدیر عامل و معاونین شرکت آب و فاضلاب استان گلستان دیدار و گفتگو کرد .

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، در این دیدار که در سالن کنفرانس شرکت آب و فاضلاب استان گلستان برگزار شد مهندس " بهزاد هرمزی " رئیس هیئت مدیره و  مدیر عامل این شرکت ضمن تقدیر از اقدامات خوب و موثر فرماندهی سپاه استان جهت مبارزه با شیوع ویروس کرونا از آخرین فعالیتها، پروژه های آبرسانی، دفع بهداشتی فاضلاب و اقدامات شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در خصوص تامین آب شرب در سطح استان و روستاها پرداخت.
هرمزی ضمن تقدیر از زحمات سردار معروفی در زمان فرماندهی در سپاه نینوای استان جهت اجرای پروژهای مشترک آبرسانی در مناطق محروم و مرزی استان تصریح کرد: فعالیتهای سپاه در عرصه های سازندگی و اجتماعی و اقتصادی ستودنی است لذا با همکاری سپاه در عرصه های مختلف می توان از قابلیت بسیجیان در تمام مواقع، به خصوص مواقع بحران استفاده نمود زیرا از توانمندی ها و ظرفیت های بالقوه ای برخوردار هستند.
در ادامه این دیدار سردار ملک شاهکویی ضمن خدا قوت به مدیریت و پرسنل آب و فاضلاب استان  اظهار داشت : ما هر چه داریم از مردم داریم و خدمت رسانی به مردم شریف یکی از مهم ترین مسائل برای مسئلین باید باشد که امام راحل انقلاب شکوهمند اسلامی را به پشتیبانه همین مردم آغاز نمودند و بعد از خداوند اولین تکیه گاه امام (ره)  مردم بودند که بارها در سخنرانی های ایشان بوده که" یک موی کوخ نشینان بر همه کاخ نشینان ترجیح دارد " لذا مردم ما مردم خوب و قدرشناسی هستند و هر چه اقدامات و خدمات ما را به عنوان خدمتگزاران خود، بیشتر مشاهده کنند، امیدوارتر می شوند.
فرمانده سپاه استان در ادامه با بیان اینکه در شرایط کنونی دشمن از پنجره اقتصاد قصد ضربه زدن به کشور را دارد، گفت: افزایش خدمات اجتماعی و خدمت رسانی به مردم، تقویت هویت اسلامی و ایرانی و در نهایت حفظ وحدت و وفاق در کشور از جمله مهم ترین اقداماتی است که برای خنثی کردن نقشه های دشمن باید انجام دهیم و این را فراموش نخواهیم کرد مردم همیشه پای انقلاب ایستاده اند و وظیفه ما نیز کم کردن مشکلات مردم است و باید در جهت خدمات رسانی به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.
سردار ملک شاهکویی در ادامه بیان داشت: افزایش خدمات اجتماعی و خدمت رسانی به مردم، تقویت هویت اسلامی و ایرانی و در نهایت حفظ وحدت و وفاق در کشور از جمله مهم ترین اقداماتی است که برای خنثی کردن نقشه های دشمن معاند باید انجام دهیم.
فرمانده سپاه نینوای استان تصریح کرد: ما به نوبه خود از تلاش ها و مجاهدتهای مجموعه شرکت آب و فاضلاب استان در زمان سیل و پس از آن بحران کرونا تشکر می کنیم چرا که در میانه میدان شاهد تلاش های این مجموعه بودیم و آمادگی خود را در بحث تکمیل پروژه های آبرسانی به مناطق محروم اعلام می داریم تا بتوانیم حداقل کار ممکن جهت خدمت رسانی به مردم شریف استان را انجام دهیم.
لازم به ذکر است در پایان این دیدار هر یک از معاونین و مدیران در بخش های مختلف آب و فاضلاب در مورد پروژه های در دست اقدام و همکاری با سپاه استان با  سردار ملک شاهکویی به گفتگو پرداختند.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 339
  • کد خبر : 73333