عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مهم ترین عناوین مصوبات شورای فرهنگ عمومی استان در سال 97 و 98 تشریح شد


مهم ترین عناوین مصوبات شورای فرهنگ عمومی استان در سال 97 و 98 تشریح شد

مهم ترین عناوین مصوبات شورای فرهنگ عمومی استان در سال 97 و 98 تشریح شد

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و دبیر شورا، مهم ترین عناوین مصوبات شورای فرهنگ عمومی استان در سال 97 و 98 را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و دبیر شورا ضمن قدردانی از نماینده ولی فقیه و استاندار گلستان که همواره در تمامی جلسات شورا حضور بهم رساندند، گزارشی از مهم ترین عناوین مصوبات شورای فرهنگ عمومی استان در سال 97 و 98 ارائه کرد.

وی اظهار کرد: در سال 97 برپایی کارگاه های آموزشی سبک زندگی ایرانی اسلامی مصوب و در 10 محله آسیب پذیر شهرستان گرگان با همکاری موسسه پژوهشی هیرکان و با بهره مندی از اساتید مجرب اجرا شد.

وی افزود: طی بررسی های میدانی صورت گرفته از شرکت کنندگان این رویداد آموزش محور؛ این دوره های آموزشی از استقبال مردمی خوب و تاثیر گذار و مناسبی برخوردار بوده است.

کشمیری ادامه داد: همچنین ساماندهی و توانمند سازی شورای فرهنگ عمومی شهرستان و حضور در شهرستان ها و پیگیری تشکیل جلسات که منجر به افزایش تعداد جلسات در سال 98 شد از دیگر مصوبات مهم شورا در سال 97 بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و دبیر شورا در خاتمه درباره مهم ترین عناوین مصوبات سال 98 گفت: طرح پایتخت فرهنگی اقوام، بررسی نامگذاری روز گرگان، نظام نامه پیوست فرهنگی، عملیاتی سازی سند چشم انداز قرآنی و طرح همیار فرهنگ مهم ترین مصوبات شورای فرهنگ عمومی استان گلستان است که هر یک در مراحل مختلف قانونی و اجرایی به سر می برند.

یادآوری می شود نود و دومین جلسه پیاپی و اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان گلستان در حضور آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان و رییس شورا و هادی حق شناس استاندار گلستان و نائب رییس شورا و اعضا شورای فرهنگ عمومی استان با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی، صبح پنج شنبه 22 خرداد ماه برگزار شد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .