عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فیلم سازان مستند گلستانی برای تشکیل خانه مستند فراخوانده شدند


فیلم سازان مستند گلستانی برای تشکیل خانه مستند فراخوانده شدند

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از انتشار فراخوان دعوت از مستند سازان استان گلستان به منظور ثبت نام و تشکیل خانه مستند خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، عادله کشمیری افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان با همراهی هیئت موسس خانه مستند به منظور بسط و گسترش هنر صنعت سینما مستند و حمایت از حقوق صنفی اعضا و تلاش جهت بالا بردن سطح کارآیی حرفه ای و امنیت شغلی اعضا اقدام به تشکیل خانه مستند گلستان و ثبت قانونی آن نموده است.
وی ضمن دعوت از  کلیه مستند سازان استان به منظور عضویت و ثبت نام، گفت: پس از پایان مهلت ثبت نام و عضویت، مراحل بعدی و قانونی به منظور برگزاری مجمع عمومی و برگزاری انتخابات اولین دوره انجام خواهد گرفت .
کشمیری ادامه داد: امید است با شکل گیری خانه مستند در استان، تهیه و تولید و فعالیتهای هنرمندان در این عرصه پر بار تر از همیشه شود.
وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و وضعیت استان، متقاضیان می توانند نسبت به تکمیل فرم و ارسال به نشانی الکترونیکی  omurecinemaei@gmail.com و یا به نشانی ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان ها و یا اداره سینمایی معاونت هنری و سینمایی در اداره کل  ارسال نمایند. 
وی در خاتمه گفت: فیلم سازان می توانند حداکثر تا 21 شهریور ماه جهت دریافت فرم ثبت نام به سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان به نشانی Golestan.farhang.gov.ir  در بخش میز خدمت الکترونیکی مراجعه نمایند.
یادآوری می شود علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 01732226060-01732243087 داخلی 246 تماس حاصل فرمایند.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .