عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شتاب در ساخت سایت جدید روستای جنگلده بالا/ تحویل بخشی از خانه ها در دهه فجر سال جاری

در بازدید مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان از سایت در حال ساخت جنگلده بالا عنوان شد:

شتاب در ساخت سایت جدید روستای جنگلده بالا/ تحویل بخشی از خانه ها در دهه فجر سال جاری

شتاب در ساخت سایت جدید روستای جنگلده بالا/ تحویل بخشی از خانه ها در دهه فجر سال جاری

 در بازدید مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان از سایت جدید روستای جنگلده بالا، بر شتاب گرفتن ساخت فازهای اول، دوم و سوم سایت تاکید شد .

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، مهندس سید محسن حسینی در این بازدید که، معاون برنامه ریزی، پیمانکار و مشاور و مدیر سد نرماب حضور داشتند، اظهار کرد:ساخت خانه های فاز اول بیش از 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و همه تلاش پیمانکار و کارفرما بر تحویل فاز اول خانه ها در دهه فجر سال جاری است. 
وی افزود: فاز دوم ساخت نیز به زودی آغاز شده و انتظار است خانه های این فاز نیز در انتهای فروردین آینده آماده تحویل شود .
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان تصریح کرد: جابه جایی روستای جنگلده بالا از حدود ۱۲ سال پیش با آغاز برنامه ریزی برای احداث سد نرماب چهل چای مینودشت مطرح شد تا این که با رفع برخی موانع از جمله تامین زمین مناسب، کسب مجوز تغییر کاربری و تامین اعتبارات مورد نیاز، انتقال ۱۹۲ خانوار ساکن این روستای به مکان جدید در دستور کار قرار گرفت.
به گفته مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان برای ساخت ۲۰۰ واحد مسکونی روستای جنگلده بالا به همراه احداث مسجد، فضاهای اداری، آموزشی، ورزشی، فرهنگی و فضای سبز و بوستان کودک این روستا که در زمینی به مساحت ۱۴ هکتار انجام می‌شود، ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده که ۳۰۰ میلیارد ریال آن از محل منابع اعتباری سال گذشته وزارت نیرو تامین شده و بقیه بودجه آن نیز در سال جاری تامین و هزینه می‌شود.
مهندس سیدمحسن حسینی افزود: پیمانکار احداث واحدهای مسکونی و محوطه روستای جدید جنگلده بالا، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان است.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب منطقه ای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .