عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برخورد جدی در انتظار دفاتر ناقض پروتکل های بهداشتی


برخورد جدی در انتظار دفاتر ناقض پروتکل های بهداشتی

  مدیر کل ارتباطات وفناوری اطلاعات گلستان در بازدید از دفاتر پیشخوان خدمات دولت استان بر برخورد جدی با دفاتری که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان؛ محمد احمدی با اعلام این خبر گفت: با توجه به روند کاهشی شیوع کرونا در استان دفاتر باید کلیه موارد و پروتکل های بهداشتی را رعایت و به کاهش شیوع این بیماری کمک کنند در غیر اینصورت با صاحبان دفاتر برخورد و در صورت تخلف مجدد سلب پروانه می شوند.
وی در خصوص آخرین مصوبات جلسه نظارت بر دفاتر پيشخوان دولت اظهار کرد: کلیه دفاتر پیشخوان دولت استان موظفند از سیستم نوبت گیری استفاده کرده و ورود و خروج و نوبت دهی به ارباب رجوع را کنترل کنند تا ازدحام جمعیت در دفتر جلوگیری شود.
رییس شورای مدیران ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ادامه داد: با توجه به برون سپاری خدمات دستگاه های اجرائی و بخش خصوصی، مراجعات مردم به دفاتر پیشخوان افزایش یافته است که اهمیت لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی را بیش از پیش کرده است و هدف این پروتکل ها حفظ سلامتی کارکنان دفاتر و مراجعین است.
وی با تاکید بر جدیت برخورد با دفاتر متخلف گفت: مراکز بهداشت استان ضمن بازرسی از دفاتر پیشخوان دولت چک لیست مربوطه را تکمیل و جهت ارزیابی و اقدام مقتضی به دبیرخانه کارگروه دفاتر پیشخوان دولت استان ارسال می کنند و ما در برخورد با دفاتر پیشخوان دولت و بخش غیر دولتی متخلف اغماض نمی کنیم و در مرحله اول کلیه دسترسی های دفاتر خاطی برای مدت بیست روز  قطع خواهد شد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .