عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ارائه خدمت در دفاتر پیشخوان منوط به بررسی سلامت ارباب رجوع شد


ارائه خدمت در دفاتر پیشخوان منوط به بررسی سلامت ارباب رجوع شد

 مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان در بازدید از دفاتر پیشخوان خدمات دولت، بر لزوم نصب کد QR گواهی سلامت بر دفاتر تاکید نمود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان، محمد احمدی در بازدید از دفاتر پیشخوان خدمات دولت گفت: در شرایط شیوع ویروس کرونا، نقش دفاتر پیشخوان خدمات دولت از هر زمان دیگری برجسته تر شد که خوشبختانه با اقدامات انجام شده در ایجاد زیرساخت های توسعه دولت الکترونیک، دفاتر توانستند خدمات غیرحضوری ادارات را به مردم ارائه کنند.
وی با اشاره به تلاش دولت برای تعطیلی واحدهای صنفی گفت : دولت بحث مدیریت هوشمند کرونا را بعد از فراگیر شدن واکسیناسیون مردم اجرایی کرده است که بر این اساس، فعالیت واحدهای صنفی و مشاغلی که میزبان مشتری در محل هستند، مشروط به تزریق حداقل دو دوز واکسن کرونا به کلیه صاحبان مشاغل، کارفرمایان، کارکنان و مشتریان مربوطه و نیز قرار نداشتن آنان در دوره قرنطینه و درمان بیماری کرونا، در سامانه امید درج شده باشد.
رئیس شورای مدیران ارتباطات وفناوری اطلاعات گلستان گفت : کلیه دفاتر نیز باید با مراجعه به سامانه، جهت اخذ گواهینامه سلامت مربوط به واحد صنفی اقدام کنند و گواهینامه مذکور را در مدخل ورودی کلیه واحدها و فعالیت های صنفی، به نحوی که توسط خدمت گیرنده قابل رویت و اسکن باشد نصب کنند.
وی اضافه کرد: دفاتر پیشخوان علاوه برنصب گواهینامه سلامت خود موظفند به صورت برخط وضعیت تزریق واکسن، قرنطینه و وضعیت سلامت مراجعین و مشتریان را از طریق سامانه بررسی کنند.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .