عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برق رسانی به معادن ذغالسنگ شهرستان آزادشهر انجام می شود

معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان:

برق رسانی به معادن ذغالسنگ شهرستان آزادشهر انجام می شود

 

 معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان گفت : برق رسانی به معادن ذغالسنگ حوزه قشلاق شهرستان آزادشهر انجام می شود.

 به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان حسین طلوعیان در اولین جلسه بررسی برق رسانی به معادن حوزه قشلاق شهرستان آزادشهر که در محل سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان برگزار گردید ، گفت : با توجه به اقدامات اولیه صورت گرفته در زمینه تامین اعتبار از طریق طرح زیربناهای لازم در مناطق معدنی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران ( ایمیدرو ) و لزوم برق رسانی به معادن حوزه قشلاق شهرستان آزادشهر لازم است معدنکاران این منطقه پیگیری لازم را جهت انجام اقدامات اولیه بعمل آورند.

 طلوعیان نقش معادن ذغالسنگ در اشتغال منطقه را نقشی مهم توصیف و گفت : با توجه به اشتغالزایی بالای معادن ذغالسنگ ، رفع مشکلات آنها همواره از دغدغه های این سازمان بوده و با پیگیری های صورت گرفته ، اعتبار لازم برای برق رسانی به معادن ذغالسنگ حوزه قشلاق شهرستان آزادشهر توسط سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران پیش بین شده است ، که امیدواریم با پیگیری خود معدنکاران پروژه برق رسانی به این معادن هرچه سریعتر اجرایی شود.

 عظیمی معاون شرکت مهندسی مشاوران شیراز انرژی نیز موضوع پروژه برق رسانی به معادن این شهرستان را بیان و در خصوص نکات فنی آن توضیحاتی رااظهار داشتند.

 در پایان مقرر گردید کلیه معدنکاران درخواست خود را بصورت مکتوب به سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان و مدیریت توزیع برق شهرستان آزادشهر ارائه نمایند و سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان نیز از طریق مدیریت توزیع برق استان اقدامات لازم را بعمل آورد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 1000
  • کد خبر : 8057