عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شهدا تفکر جهادی را از مکتب عاشورا آموختند


شهدا تفکر جهادی را از مکتب عاشورا آموختند

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: شهدا و ایثارگران با تبعیت از ولایت و سیره معصومین علی الخصوص سید شهدا و مکتب عاشورا عزت و آزادگی را برایمان به ارمغان آوردند.

به گزارش ایثار واحد گلستان؛ اسرافیل وزیری در حاشیه دیدار با خانواده معظم شهید «شمس الله کوهساری» و جانباز 70 درصد «سید مهدی سید حسینی» و در گفتگو با خبرنگار ایثار واحد گلستان ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام محرم گفت: ازخودگذشتگی شهدا و ایثارگران و صبر استقامت خانواده‌های آنان عزت، اقتدار و سربلندی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به ارمغان آورده است.
وزیری با اشاره به اهمیت توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و لازمه آن در جامعه برای آشنایی هرچه بیشتر نسل جوان عنوان کرد: وظیفه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به عهده همه است و همه باید به فرهنگ ایثار، جهاد و مقاومت توجه ویژه‌ای داشته باشند.
وی پاسداشت رشادت‌ها و دلیرمردی‌های جانبازان و ایثارگران را رسالتی همگانی برشمرد و گفت: ما درس شجاعت و مقاومت را از شهدا و ایثاگران آموختیم و باید نشان دهیم که شاگردان خوبی در این مکتب ولایی هستیم.
شهید شمس الله کوهساری در تاریخ 10 خرداد 1348 دیده به جهان گشود و در تاریخ 12 دی 1365 بر اثر اصابت ترکش به درجه رفیع شهادت نائل گشت.
جانباز 70 درصد سید مهدی سید حسینی در تاریخ 15 اسفند 1346 دیده به جهان گشود و در تاریخ 10 مرداد 1366 در جزیره مجنون به درجه جانبازی نائل گشت.







نام دستگاه ارسال کننده خبر : بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .