عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » درگذشت پیشکسوت گردشگری و رئیس انجمن حرفه‌ای هتل‌داران استان گلستان


درگذشت پیشکسوت گردشگری و رئیس انجمن حرفه‌ای هتل‌داران استان گلستان

درگذشت پیشکسوت گردشگری و رئیس انجمن حرفه‌ای هتل‌داران استان گلستان

 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان از درگذشت باب‌الله تجری رئیس انجمن حرفه‌ای هتل، متل و هتل‌آپارتمان‌های استان خبر داد و در پیامی فقدان این پیشکسوت گردشگری را به خانواده محترم ایشان و خانواده بزرگ گردشگری تسلیت گفت.
به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، احمد تجری امروز دوشنبه 8 شهریورماه ۱۴۰۰ با صدور پیامی در پی درگذشت باب‌الله تجری رئیس انجمن حرفه‌ای هتل، متل و هتل‌آپارتمان‌های استان گلستان، گفت: درگذشت مردی بااخلاق و دلسوز زنده‌یاد باب‌الله تجری که در عرصه صنعت گردشگری و هتلداری استان گلستان فعالیت داشت، موجب تألم و اندوه فراوان شد.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان بیان کرد: بدون شک تلاش‌های ارزشمند و ماندگار ایشان در عرصه حفظ و توسعه صنعت گردشگری، هتلداری و حمایت از تلاشگران این عرصه توشه راه آخرت وی خواهد بود.
او در این بیان با تأکید بر این‌که بی‌شك یاد و خاطره ایشان در قلب تمامی فعالان عرصه گردشگری استان گلستان جاودان خواهد بود، اضافه کرد: ضایعه درگذشت این پیشکسوت حوزه گردشگری را به خانواده محترم ایشان، خانواده بزرگ گردشگری و سایر بازماندگان تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات الهی و برای بازماندگان صبر جمیل مسئلت دارم.
باب‌الله تجری رئیس انجمن حرفه‌ای هتل، متل و هتل‌آپارتمان‌های استان گلستان، بهره‌بردار هتل بهمن شهرستان کردکوی، عضو رسمی کمیسیون سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان، عضو رسمی کمیسیون درجه‌بندی هتل، متل و هتل‌آپارتمان‌های استان و عضو رسمی کمیسیون فنی هتل، متل و هتل‌آپارتمان‌های استان گلستان بود.
نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .