عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » هفته پنجم کورس پاییزه آق‌قلا با رقابت ۵۶ راس اسب برگزار شد


هفته پنجم کورس پاییزه آق‌قلا با رقابت ۵۶ راس اسب برگزار شد

 هفته پنجم کورس سوارکاری آق قلا با رقابت ۵۶ راس اسب از نژادهای تروبرد، ترکمن و دو خون در ۶ دور هزار و هزار و ۲۰۰ متری روز جمعه در این شهرستان استان گلستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان نخستین دور رقابتها بین اسب های کلاس پنج بالای سه سال از نژاد ترکمن برگزار شد که یاسر جرجانی با اسب پهلوان گز زودتر از سایرین از خط پایان گذشت و قهرمان شد.
فیض اله رجال با اسب آلپای رمضانی و محمد امین توماج با اسب درقوش دزقی به مقام های دوم و سوم این رقابتها دست یافتند.
در دور دوم مسابقات اسب های ۲ ساله نژاد دوخون با هم کورس گذاشتند که کمال صالح پور با اسب پیتاز زودتر از رقبای دیگر از خط پایان گذشت، محمد امین توماج با اسب ژرمن به مقام دوم رسید و آرمین آق آتابای با اسب چاتو سوم شد.
در سومین دور اسب های تروبرد بالای سه سال وارد دپار شدند که کمال دالیجه عطا با اسب ال پرادو قهرمان شد، نور محمدد بهادر با اسب ان کاستا دلاوو به مقام دوم رسید و رامین قهرمانی با اسب ردآسکا سوم شد.
هفته پنجم کورس پاییزه آق‌قلا با رقابت ۵۶ راس اسب برگزار شد
چهارمین دوره این هفته از رقابت‌ها بین اسب های نژاد دوخون و بالای سه سال شکل گرفت که در پایان کمال دالیجه عطا با اسب آرسنال قهرمان شد، رامین آق آتابای با اسب اوینا و علی محمد غراوی با اسب پرسالار به رتبه دوم و سوم دست یافتند.
دورهای اول تا چهارم این هفته از رقابتها در مسافت ۱۰۰۰ متری برگزار شد.
در دوره پنجم اسب های کلاس سه نژاد دوخون بالای سه سال با هم رقابت کردند که سراج الدین اندروا با اسب نازقورام زودتر از سایرین از خط پایان گذشت، رامین قهرمانی با اسب آذاراکس دوم شد و ابراهیم قره داشی با اسب دورا سوم شدند.
در ششمین دور اسب های هندی کاپ نژاد دو خون بالای سه سال وارد دپار شدندکه یونس اورکلی با اسب آوات اول شد، محمد امین توماج با اسب باسکار و امیر مختومی با اسب ترانه حکیم به مقام دوم و سوم رسیدند.
دور پنجم و ششم این رقابتها در مسافت هزار و ۲۰۰ متری برگزار شد.
از سوی دامپزشک میدان هشت راس اسب از حضور در دپار منع شدند.
در پایان ۱۶۴ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان جایزه نقدی به صاحبان اسب‌های اول تا چهارم کورس‌های ۶ گانه اهدا شد.
آق قلا در ۱۵ کیلومتری شمال گرگان واقع است.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .