عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اولین مرحله هفتمین جشنواره سراسری فیلم کوتاه دانش آموزی مدرسه در گلستان


اولین مرحله هفتمین جشنواره سراسری فیلم کوتاه دانش آموزی مدرسه در گلستان

 
 اولین مرحله هفتمین جشنواره سراسری فیلم کوتاه دانش آموزی مدرسه در گلستان
اولین مرحله هفتمین جشنواره سراسری فیلم کوتاه دانش آموزی مدرسه یکشنبه 16 آبان ماه به صورت منطقه ای به میزبانی هلال احمر گلستان اجرا می شود.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان، فاطمه میرزاحسینیان گفت: با هدف کشف استعدادهای هنری دانش آموزان سراسر کشور، ایجاد زمینه برای بروز استعدادها، تربیت نیروهای خلاق و شبکه سازی مستعدان هنر، از سال ۱۳۹۱ فعالیت خود را آغاز کرده است. دبیر خانه جشنواره مدت مدیدی است با سازمان جوانان در ارتباط با موضوعات بشر دوستانه و بلایا همکاری دارد. 
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر گلستان افزود: موضوعات پیشنهادی سازمان جوانان هلال احمر در دوره هفتم جشنواره شامل دو موضوع "خود امدادی و کمک به دیگران" و "مهربان باشیم" است. جشنواره ویژه دانش آموزی در تمامی مقاطع تحصیلی است که اعضای کانون های دانش آموزی سازمان جوانان نیز در این جشنواره شرکت کرده اند.
وی بیان کرد: اختتامیه هفتمین دوره این جشنواره به صورت منطقه ای در 7 استان گلستان، گیلان، قزوین، اصفهان، فارس، سیستان و بلوچستان و همدان به همراه تاسیس باشگاه فیلم مدرسه برگزار خواهد شد که اولین مرحله آن روز یکشنبه 16 آبان ماه در استان گلستان به عنوان میزبان استانهای خراسان رضوی، شمالی و سمنان با حضور نمایندگان سازمان جوانان و دبیر خانه کشوری و مدیران ارشد استانی اجرا می شود.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر گلستان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .