عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مشترکین از آب شرب برای ساخت و ساز استفاده نکنند

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان گلستان :

مشترکین از آب شرب برای ساخت و ساز استفاده نکنند

 معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گفت :مشترکین محترم در شهر و روستاهای استان از آب شرب جهت استفاده از ساخت و ساز ها استفاده نکنند.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، اردشیر سلطانیان افزود: مجوز نصب و بهره‌برداری از انشعاب آب در اماکن در حال ساخت‌و ساز، فقط جهت تأمین آب شرب و مصارف بهداشتی کارگران است و مشترکین نباید از این آب جهت ساخت‌و ساز بنا استفاده کنند.
معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گفت: نرخ آب مصرفی در ساخت‌و ساز برابر تعرفه بنائی (ساخت و ساز) محاسبه می‌شود که همواره بالاترین نرخ تعرفه‌های ابلاغی است. همچنین تعرفه خانگی با درخواست مشترک مبنی بر اتمام عملیات ساختمانی و پس از بازدید از ملک و تائید شرکت، اعمال می‌شود .
وی اظهار داشت: نرخ تعرفه آب ‌بها و کارمزد دفع فاضلاب بر اساس نظر هیئت محترم وزیران تصویب و توسط وزارت نیرو ابلاغ و بر اساس دستورالعمل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور اجرائی می‌شود.
معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفای گلستان در پایان در خصوص نحوه نظارت بر تخلفات گفت: این نظارت از طریق پیمایش مامورین این شرکت و یا گزارش‌های مردمی انجام می گردد .

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .