عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مازندرانی خبر داد: 70 درصد سهمیه اشتغال گلستان محقق شده است


مازندرانی خبر داد: 70 درصد سهمیه اشتغال گلستان محقق شده است

 مسئول کمیته کارگری و کارآفرینی ستاد دهه فجر گلستان، گفت: از سهمیه 30 هزار نفری اشتغال گلستان در سال جاری، 20 هزار و 973 نفر (70 درصد) محقق شده است.

 به گزارش روابط عمومی اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان، سعید مازندرانی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اظهار کرد: 2 هزار و 300 نفر خانم سرپرست خانوار که نیازمند اشتغال بودند در مسیر اشتغال قرار گرفته اند.
به گفته وی؛ 15 درصد اشتغال ناقص در استان داریم، یعنی اینکه ممکن است افرادی غیر از رشته ای که در آن فارغ التحصیل شده باشند مشغول به کار باشند.
مسئول کمیته کارگری و کارآفرینی ستاد دهه فجر گلستان از اجرای 125 برنامه این کمیته در ایام پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: از این تعداد 21 برنامه استانی بوده و 104 برنامه نیز در سطح شهرستان ها اجرا می شود.
وی، افزود: نواختن زنگ انقلاب، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، کارگاه ها و نشست های علمی و فرهنگی، برگزاری یادواره 70 شهید کارگری استان، افتتاح سالن ورزشی کارگری مزین به نام سردار سلیمانی در کلاله(با هزینه 8 میلیارد تومانی)، نشست های تخصصی با موضوع کارآفرینی و اصول راه اندازی کسب و کار، دیدار با خانواده معظم شهداء، افتتاح واحدهای تعاونی و تولیدی، بازدید از کارگاه های تولیدی و آشنایی با مشکلات آنان و مشارکت در راهپیمایی 22 بهمن از مهمترین برنامه های این کمیته است.
به گفته وی؛ 12 تعاونی مرزنشین با 12 هزار عضو داریم و 515 میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت در اختیار مرزنشینان قرار گرفته است.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 235
  • کد خبر : 89169