عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ایثار و شهادت ارزشمند ترین سرمایه های انقلاب اسلامی هستند


ایثار و شهادت ارزشمند ترین سرمایه های انقلاب اسلامی هستند

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: ایثار و شهادت ارزشمند ترین سرمایه های معنوی انقلاب اسلامی هستند و ترویج این فرهنگ سترگ در جامعه علی الخصوص در بین نسل جوان، کشور عزیزمان را از شر دشمنان همواره مصون نگاه خواهد داشت.

به گزارش ایثار واحدگلستان، اسرافیل وزیری به اتفاق هیات همراه به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل العباس (علیه‌السلام) و روز جانباز و در اجرای طرح علمداران حماسه جانبازان معزز «ایرج هادی نژاد»، «علی اصغر اسکندری» و «سیدرسول میرشمس» گفت: سربلندی امروز ایران اسلامی به‌ واسطه مقاومت و ایستادگی رزمندگان سرافرازی است که خالصانه برای دفاع از کیان مملکت اسلامی فعالیت کردند.
وی افزود: ملت قهرمان ایران اسلامی با تقدیم عزیزترین فرزندان خود زمینه اقتدار و اعتلای کشور و نظام جمهوری اسلامی را به وجود آوردند.
وزیری بابیان اینکه رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس سبب یاس دشمنان و سرافرازی ملت ایران اسلامی شد، افزود: ارزش‌هایی همچون ایثار و شهادت باید با برنامه‌ریزی‌های منسجم فرهنگی و مناسب به نسل جوان امروزی انتقال یابد.
مدیرکل بنیاد گلستان تصریح کرد: خدمت به خانواده های معظم شاهد و ایثارگر دارای اجری عظیم در درگاه خداوند سبحان بوده و وجود این عزیزان باعث زنده شدن ارزش ها و یاد و خاطره ایثارگری های هشت سال دفاع مقدس است.
«ایرج هادی نژاد» در تاریخ 12 آبان ماه 1341 دیده به جهان گشود و در تاریخ 21 فروردین ماه 1367 در منطقه پنجوین به درجه جانبازی نائل گشت.
«علی اصغر اسکندری» در تاریخ 2 اردیبهشت ماه 1340 دیده به جهان گشود و در تاریخ 4 بهمن ماه 1365 در منطقه پنجوین به درجه جانبازی نائل گشت.
«سیدرسول میرشمس» در تاریخ 12 آبان ماه 1343 دیده به جهان گشود و در تاریخ 18 اردیبهشت 1361 در منطقه پنجوین به درجه جانبازی نائل گشت.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .