عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » توقف عملیات در کارگاه‌های راهسازی گلستان در تعطیلات نوروزی

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان اعلام کرد:

توقف عملیات در کارگاه‌های راهسازی گلستان در تعطیلات نوروزی

 معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی گلستان با اشاره به افزایش سفرها در ایام نوروز و همچنین ایجاد تسهیل در عبور و مرور گفت: عملیات راهسازی در محورهای استان از تاریخ ۲0اسفند تا ۲۰ فروردین 1401متوقف می شود.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان مهندس نبی الله داوودی معاون مهندسی و ساخت این اداره کل با اشاره به افزایش سفرها در ایام نوروز و همچنین ایجاد تسهیل در عبور و مرور گفت: پروژه های زیر نظر این معاونت جهت ارائه خدمات ایمن و روان به شهروندان در سفرهای نوروزی از تاریخ 20/12/1400 لغایت 20/1/1401 متوقف می شود.

مهندس داوودی با اعلام این خبر گفت: با توجه تصمیم کمیسیون مدیریت ایمنی حمل و نقل استان گلستان ، از ۲0 اسفند ماه تمامی عملیات راهسازی در راه های استان به منظور تسهیل در عبور و مرور و پیشگیری از خطرات احتمالی تا تاریخ۲۰ فروردین تعطیل خواهد بود.

وی افزود: این پروژه های شامل اجرای آسفالت گرم محور بندر ترکمن – آق قلا و ورودی شهر کردکوی ، بهسازی و تعریض محور بندرترکمن – آق قلا، اجرای زیرسازی و تعریض ابنیه فنی ورودی شهرکردکوی و احداث ابنیه فنی جدید و تعریض ابنیه فنی موجود در محور بندر ترکمن به آق قلا و زیرسازی باند شرقی محور بندرترکمن-گمیشان می باشد.

مهندس داوودی با اشاره به اهمیت حقوق شهروندی و ارائه خدمات ایمن و روان به شهروندان در سفرهای نوروزی اظهار کرد: در همین راستا تمامی پیمانکاران فعال مرتبط با این اداره کل در بخش پروژه های راهسازی در استان مکلف شدند نسبت به ایمن سازی محدوده های کارگاهی و عملیاتی اقدام کنند وضمن تنظیم اکیپ های کشیک با ایمن‌سازی مكان كارگاهها از بروز حوادث احتمالی جلوگیری كنند.

 

توقف عملیات در کارگاه‌های راهسازی گلستان در تعطیلات نوروزی

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان:
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .