عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست صمیمی مدیران آموزش و پرورش استان گلستان از ابتدای پیروزی انقلاب تا کنون


نشست صمیمی مدیران آموزش و پرورش استان گلستان از ابتدای پیروزی انقلاب تا کنون

نشست صمیمی مدیران آموزش و پرورش استان گلستان از ابتدای پیروزی انقلاب تا کنون

اولین نشست صمیمی مدیران کل و مدیران آموزش و پرورش شهرستان های گلستان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون باحضور نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، مسئولین استانی و شهرستانی و 180 نفر از مدیران آموزش و پرورش شهرستان ها برگزار شد.

 به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان، محمدرضا وطنی بااشاره به منویات مقام معظم رهبری برگزاری این نشست را در راستای تحقق شعار همدلی وهمزبانی عنوان نمود و افزود: امیدواریم با استفاده از تجربیات و ظرفیت های فکری موجود در استان زمینه ارتقای آموزش و پرورش فراهم شود.

مدیر کل در ادامه ضمن تشریح وضعیت موجودآموزش و پرورش استان از همه مدیران آموزش و پرورش استان خواست آموزش و پرورش را در جهت ارتقای شاخص های آموزشی و پرورش کمک نمایند.

وی در ادامه خواستار تعامل بیشتر مدیران گذشته و فعلی آموزش و پرورش شد و بر استفاده ی حداکثری از ظرفیت های فکری و خرد جمعی عوامل موثر در تعلیم و تربیت تاکید نمود.

وطنی در بخشی دیگری از سخنان خود به اقدامات آموزش و پرورش گلستان اشاره نمود و افزود: در سال تحصیلی 94_93 با ساماندهی نیروی انسانی توانستیم حدود 4300 ساعت اضافه کار را کاهش داده تا از تمام ظرفیت آموزشی استفاده بهینه برده شود. با تخصصی کردن انجمن های مدارس ، از مشارکت فکری خانواده ها ،معلمین و دانش آموزان به عنوان عوامل موثر در تعلیم و تربیت در راستای ارتقای آموزش و پرورش استفاده شد

وی در ادامه ضمن اشاره به سیاست آموزش و پرورش در سال جدید مبنی بر افزایش کمی و کیفی فضاهای مکمل آموزشگاهی و همچنین کاهش آسیب های اجتماعی  با کمک و مشارکت دستگاه های مرتبط ، ابراز امیدواری کرد: باتداوم این نشست ها ظرفیت خوبی برای ارئه راه کارها و پیشنهاد ها در جهت ارتقای آموزش و پرورش بوجود آید .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .