عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » لزوم توجه ویژه به حوزه تحقیق و توسعه بمنظور تحقق شعار سال

سرپرست سازمان صمت گلستان:

لزوم توجه ویژه به حوزه تحقیق و توسعه بمنظور تحقق شعار سال

لزوم توجه ویژه به حوزه تحقیق و توسعه بمنظور تحقق شعار سال
 سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان بر توجه ویژه به حوزه تحقیق و توسعه واحد‌های تولیدی بمنظور تحقق شعار سال تاکید نمود.
به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان، درویش علی حسن زاده در نخستین جلسه معاونین و روسای ستادی این سازمان، گفت: انتخاب شعارهای مرتبط با تولید توسط مقام معظم رهبری طی سالیان متمادی نشان از اهمیت این حوزه دارد .
وی گفت: سال گذشته وزارت صنعت ، معدن و تجارت، نهضت ساخت داخل را بعنوان یکی از مهمترین و جدی ترین برنامه های خود پیگیری نمود ، و در سالجاری نه تنها باید این نهضت را استمرار دهیم بلکه با توجه به شعار سال، باید به مباحثی که در حوزه دانش بنیان تا کنون کمتر به آنها پرداخت شده بیشتر توجه نماییم و لازمه این کار، ارتباط دو چندان با حوزه دانشگاه می باشد .
به گفته حسن زاده ، در حوزه صادرات نیز توسعه صادرات خدمات فنی مهندسی می تواند منجر به افزایش سهم صادرات استان گردد که از مهمترین برنامه های ما خواهد بود.
وی در خصوص الزامات تحقق شعار سال نیز گفت : برای تحقق شعار سال ، به بحث توسعه واحد تحقیق و توسعه در واحد‌های تولیدی باید جدی تر از گذشته توجه نماییم و واحد‌هایی که امکان آن را ندارند باید به سمت شرکتهای دانش بنیان سوق داده شوند تا از خدمات آنها بهره ببرند .
حسن زاده همچنین ، تربیت نیروی انسانی متخصص ، مبارزه جدی با قاچاق کالا و ارز و تسهیل گری را از جمله الزامات تحقق شعار سال برشمرده و افزود : در صدور مجوزها مراجعین سازمان تا حد امکان نباید معطل شوند و باید در این حوزه موانع را برطرف کنیم .

نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 219
  • کد خبر : 91000