عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اجرای 7 هزار و 860 مورد بازرسی مشترک نوروزی در گلستان

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری گلستان خبر داد؛

اجرای 7 هزار و 860 مورد بازرسی مشترک نوروزی در گلستان

اجرای 7 هزار و 860 مورد بازرسی مشترک نوروزی در گلستان

 مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری گلستان و مسئول کمیته ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات ستاد اجرایی خدمات سفر استان از اجرای 7 هزار و 860 مورد بازرسی مشترک توسط دستگاه‌های اجرایی مرتبط از اصناف و واحدهای خدمات‌رسان به گردشگران در سطح استان خبر داد.

به‌گزارش روابط‌عمومی و امورفرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، هانی محمدی روز چهارشنبه 10 فروردین‌ماه 1401 بابیان این مطلب گفت: با توجه به تعطیلات نوروزی و افزایش حجم سفرها و ورود مسافران به استان، از ماه‌های پایانی سال گذشته طرح نظارتی ویژه نوروز 1401 در دستور کار دستگاه‌های نظارتی استان گلستان قرار گرفت و تا پایان سفرهای نوروزی نظارت‌ها به‌صورت جدی پیگیری می‌شود.
مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری گلستان خاطرنشان کرد: از 27 اسفندماه تا پایان روز نهم فروردین‌ماه سال جاری 7 هزار و 860 مورد بازرسی مشترک از مجموعه‌های اقامتی، پذیرایی، تفریحی و گردشگری و سایر واحدهای مرتبط خدماتی صورت‌گرفته و تذکرات لازم برای ارائه خدمات مناسب به گردشگران و مسافران ورودی به استان داده شده است.
وی با تاکید بر این که برگزاری گشت‌های مشترک دستگاه‌های اجرایی در همه شهرستان‌های استان یکی از اولویت‌های فعالیت کمیته نظارت و تنظیم بازار ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان در ایام نوروز است، اضافه کرد: در این کمیته بیش از 920 نفر از ظرفیت نیروی انسانی دولتی و مردمی به نظارت و بازرسی از مراکز اقامتی، پذیرایی، خدمات قابل‌ارائه به مسافران در واحدهای صنفی، نانوایی‌ها، بازارچه‌ها، میادین میوه و تره‌بار، مراکز تفریحی و جایگاه‌های سوخت می‌پردازند.
محمدی بیان کرد: هم‌وطنان می‌توانند هرگونه گزارش، پیشنهاد، شکایت و یا درخواست راهنمایی از اصناف و واحدهای خدمات‌رسان را از طریق شماره‌های دستگاه‌های مرتبط ازجمله 09629 سامانه دریافت شکایات گردشگری، شماره 124 سازمان صمت برای مبارزه با گران‌فروشی، کم‌فروشی و... ، شماره 141 راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، 190 شبکه بهداشت، 1512 دامپزشکی، 112 هلال‌احمر اعلام کنند. شکایت‌های دریافتی توسط تیم‌های نظارتی که تا 13 فروردین‌ماه به‌صورت ویژه و مستمر در دو نوبت صبح و بعدازظهر فعال هستند، رسیدگی خواهد شد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .