عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برای توسعه باید مشکلات تولید در حوزه های مختلف رفع شود


برای توسعه باید مشکلات تولید در حوزه های مختلف رفع شود

برای توسعه باید مشکلات تولید در حوزه های مختلف رفع شود

 معاون صنایع اداره کل صنعت، معدن وتجارت استان گلستان در پانصد و بیست وسومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گلستان، گفت: گره های کوری که در مسیر توسعه صنعتی و اقتصادی استان وجود دارد، باید باز شود و نباید بگذاریم که واحدهای صنعتی در کنار دغدغه تولید، نگرانی های اداری در حوزه های بیمه ای، مالیاتی و بانکی داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن وتجارت استان گلستان، فرهاد زارع در این جلسه که با حضور علی وفایی سرپرست اداره کل امور سرمایه گذاری استانداری گلستان در محل سالن جلسات ادره کل صنعت معدن و تجارت استان گلستان در راستای بررسی مشکلات واحدهای تولیدی برگزار گردید، گفت: در راستای حمایت از تولید و رفع موانع پیش روی واحدهای تولیدی، ضمن بازدید مستمراز واحدهای تولیدی جلسات ستاد تسهیل با همین رویکرد و با هدف رفع مشکلات و گره گشایی از کار واحدهای تولیدی در حوزه های مختلف صنعتی، صنفی وکشاورزی به طور منظم برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: از تمامی ظرفیت‌های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برای ایجاد بهبود و گره‌گشایی در راستای جهش تولید گام برمی داریم.

زارع تصریح کرد: جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید از اهمیت و نقش مهمی در تحقق اهداف اقتصادی استان و نیز تاثیرات مثبتی در رونق تولید و حل مشکلات بخش تولیدی دارد .

وی گفت: سعی ما در ستاد تسهیل انجام وظایف قانونی و تحقق اهداف ستاد به بهترین شکل بوده است لذا در راستای تسهیل در تولید، صدور مجوزهای مربوطه در اسرع وقت انجام می گیرد و در کمترین زمان ممکن به درخواست مدیران واحد های تولیدی رسیدگی می شود.

معاون صنایع اداره کل صنعت،معدن وتجارت استان گلستان گفت: در این جلسه مسائل و مشکلات 10 واحد تولیدی صنعتی، اداره منابع طبیعی، مجوز برداشت گراویل، تامین زمین، مشکلات اجرای طرح توسعه، تامین آب، بدهی های مالیاتی، امور بیمه، بانک و ....از سوی نمایندگان واحدهای تولیدی حاضر دراین جلسه مطرح و روسای دستگاه های مربوطه نسبت به رفع این مشکلات نکاتی را بیان نمودند و راهکارهای لازم برای گره‌گشایی از واحدهای یاد شده ارائه شد تا بتوانند بدون دغدغه به فعالیت خود ادامه دهند که پس از بررسی ، مصوبات لازم برای رفع مشکلات به تصویب رسید .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 119
  • کد خبر : 91693