عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آبرسانی سیار به 12 روستا در شهرستان گالیکش

در شش ماهه اول سال جاری؛

آبرسانی سیار به 12 روستا در شهرستان گالیکش

 مدیر امور آب و فاضلاب گالیکش از آبرسانی سیار به 12 روستای تحت پوشش و غیر تحت پوشش این امور در شش ماه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، مظاهر ملکان اظهار داشت: با همت و تلاش همکاران آبرسانی سیار به تعداد 85 سرویس  به 12 روستا این شهرستان با 2تانکر سیار انجام گردید تا روستاهای محروم با مشکل تامین آب شرب سالم و بهداشتی مواجه نباشند .
مدیر امور آب و فاضلاب گالیکش با بیان اینکه انجام پایش و تدابیر لازم جهت حفظ کیفیت آب شرب برای این شرکت در صدر اولویت ها قرار دارد افزود: انجام 39 هزار و 835 مورد آزمون کلر سنجی، کدورت سنجی، میکروبی و HPC  در راستای بهبود وضعيت كيفي آب شرب مشترکین انجام شده است .
وی افزود: 128مورد تعویض کنتور خراب، رفع 265 مورد اتفاقات شبکه توزیع و خطوط انتقال، رفع 355 مورد شکستگی های انشعابات مشترکین، نصب یک دستگاه کنتور حجمی، 227مورد فروش انشعاب آب به مشترکین متقاضی جدید از دیگر اقدامات اين امور در مدت مذکور بوده است.
ملکان در پایان افزود: راه اندازی 1 حلقه چاه جدید،1 مورد لایروبی و لوله گذاری چاه، احداث مخزن 100متر مکعبی قوشه چشمه کیارام ،اجرای خط انتقال، اصلاح شبکه و احداث حوضچه فشار شکن کیارام ،اجرای 1000متر توسعه شبکه و خط انتقال ،مرمت و بازسازی شبکه داخلی و خط انتقال بش اویلی به طول 900متر و بهسازی و تجهیز خط پمپاژ چشمه تراجیق به طول 300 متر از دیگر اقدامات این امور بوده است . 
مدیر امور آب و فاضلاب گالیکش در پایان بیان داشت : تعمیر و تعویض 31دستگاه تابلو ،4 مورد تعمیر و تعویض کنترل دور و اینورتر تعویض 1 دستگاه الکتروپمپ شناور و 6 مورد تعویض شیرآلات از دیگر فعالیت های این امور در 6 ماه نخست سال جاری بوده است.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .