عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کلنگ طرح آبرسانی به ۴ روستای محروم کلاله به زمین زده شد


کلنگ طرح آبرسانی به ۴ روستای محروم کلاله به زمین زده شد

  مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از کلنگ زنی طرح آبرسانی به ۴ روستای محروم شهرستان کلاله خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، دکتر ایرج حیدریان در آئین کلنگ زنی طرح آبرسانی به روستاهای محروم شهرستان کلاله که امروز، ۳ اردیبهشت ماه برگزار شد، اظهار کرد: در راستای اجرای پروژه های محرومیت زدایی آبرسانی به روستاهای استان گلستان و با همکاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا، کلنگ زنی احداث 7 باب مخزن در طرح های آبرسانی به 5 روستای محروم شهرستان کلاله  با اعتبار ۳۲ میلیارد ریال انجام شد.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان افزود: این پروژه شامل آبرسانی به روستاهای محروم اقچی بزرگ، اقچی کوچک ، گچی سو بالا و پایین و قره ترناو بوده است .
در پایان حیدریان گفت: در اجرای پروژه های محرومیت زدایی در استان در مجموع، اجرای ۱۲۹۱ کیلومترخط انتقال و شبکه،احداث  ۷۲ باب مخزن به حجم ۲۲ هزار متر مکعب، حفر ۳۰ حلقه چاه و احداث 10باب ایستگاه پمپاژ و ساختمان سرچاهی برای 432 روستای محروم استان گلستان در دستور کار قرار دارد .
در بخش دیگری از این مراسم دکتر رضا آریانپور نماینده مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: طرح های محرومیت زدایی در سال جاری برای شهرستان های مینودشت و گالیکش در نظر گرفته شده هست که عملیاتی خواهد شد.
 وی افزود: در راستای تامین آب شرب برای مناطق روستایی در مراوه تپه و کلاله احداث 27 مخزن ذخیره در برنامه هست که عملیاتی می شود که در  مجموع ۸۳ روستای برخوردار از آب مجتمع آبرسانی زاو، ۵۹ روستا در حوزه شهرستان کلاله و ۲۴ روستا در شهرستان مراوه تپه می باشد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .